اخبار روز سینما

اولین عکس از قاتل داریوش مهرجویی منتشر شد!/عکس

 داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. همسر داریوش مهرجویی یک هفته قبل از وقوع قتل خبر داده بود که فردی او را با چاقو تهدید کرده و درخواست کمک کرده بود. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران بود. داریوش مهرجویی سالها با فریار جواهریان زندگی کرد و پس از جدایی از او با وحیده محمدی فر یک نویسنده بود ازدواج کرد و این دو نهایتا در کنار هم به قتل رسیدند. داریوش مهرجویی فیلم های ماندگاری نظیر هامون و سنتوری را ساخته است.

بعد از ظهر امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه، بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای آنها در مجتمع مسکونی زیبادشت بازسازی شد.

در این بازسازی صحنه قتل سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا، سردار هداوند فرمانده انتظامی کل استان البرز، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به همراه متهمان پرونده حضور دارند.

به گزارش تسنیم، تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اداره آگاهی استان البرز و ویلای داریوش مهرجویی ادامه دارد.

اولین عکس از متهم قتل داریوش مهرجویی سرشناس کارگردان و همسرش وحیده محمدی فر منتشر شد.

عکس تصویر یکی از متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر

انتشار تصاویر تکان دهنده از جسد داریوش مهرجویی

تصاویر وحشتناک جسد داریوش مهرجویی و همسرش به طرز عجیبی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش پی ام آپ، مشخص نیست چه کسی این عکس ها را گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده است، اما به نظر می رسد این عکس ها مربوط به دقایق ابتدایی قتل باشد و بعید است که توسط قاتل گرفته شده باشد.

این تصاویر غیراخلاقی و غیرانسانی به هیچ وجه قابل اشتراک گذاری نیستند و بسیاری از چهره های اینستاگرام از کاربران خواسته اند که این تصاویر را منتشر نکنند.

هنوز مشخص نیست چه کسی این تصاویر را به اشتراک گذاشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا