اخبار روز سینمافیلم و سریال

“علیرضا استادی” آرزو داشت که نقش شمر را بازی کند!/ فیلم

در این ویدیو، علیرضا استادی در حال بیان آرزویش برای بازی کردن نقش شمر در نشان ارادت است. برای مشاهده این ویدیو، خواندن این مطلب را ادامه دهید.

در اینجا، ویدیویی از علیرضا استادی در نشان ارادت در اختیار شماست. در این ویدیو، علیرضا استادی آرزوی خود را که بازی در نقش شمر است را به طور صریح بیان می‌کند. برای مشاهده این ویدیو، لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علیرضا استادی کیست؟

علیرضا استادی در سال ۱۳۵۲ در شهر ری به دنیا آمد و در رشته نمایش در دانشکده هنر و معماری فارغ التحصیل شده است. او از سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم “هیوا” به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور به سینما راه یافت و با بازی در فیلم بعدی این کارگردان به نام “نسل سوخته” فعالیتش را ادامه داد. استادی همچنین تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه خود دارد.

او با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی “بی خود و بی جهت” به شهرت رسید و پس از این فیلم به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. در ادامه، با همکاری کارگردانانی چون بهرام توکلی، محسن تنابنده، وحید جلیلوند و سهیل بیرقی، استادی موفق به بازی در چندین فیلم دیگر شد.

کلاس بازیگری

او در آغاز جوانی اصول اولیه بازیگری را زیر نظر «کریم اکبری مبارکه» و «قدری پناه» در مرکز فرهنگی آموزشی مالک اشتر فرا گرفت.

تئاتر مبتدی تا حرفه ای

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۸ ساله بود با تئاتر «میکی کاراباتو» آغاز کرد و از سال ۱۳۷۳ با کارهای دانشجویی در دانشگاه بازیگری را پی گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا