اخبار روز سینما

این دختر جوان چه نسبتی با “علی صادقی” دارد؟!/ صمیمیت بی‌اندازه این 2 با یکدیگر! (عکس)

به تازگی عکسی از علی صادقی با یک دختر جوان در فضای منتشر شده که در ادامه خواهید دید.

یک عکس در فضای مجازی منتشر شده است که علی صادقی همراه با یک دختر جوان در آن به تصویر کشیده شده است. بسیاری از کاربران این عکس را به عنوان همسر علی صادقی خواننده تشخیص داده‌اند، اما این ادعا صحت ندارد و او هنوز مجرد است. علی صادقی در سریال‌های ماه رمضان و فیلم‌های سینمایی به اوج شهرت رسیده است. همچنین، علی صادقی یک عکس در کنار مادر، خواهر و پدرش منتشر کرده است که جوان بودن مادر علی صادقی باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است. در ادامه می‌توانید عکسی از علی صادقی با دختر جوان را مشاهده کنید.

این دختر جوان چه نسبتی با "علی صادقی" دارد؟!/ صمیمیت بی‌اندازه این 2 با یکدیگر! (عکس)

برای من، سفر کردن همیشه لذت بخش است. بنابراین، هر وقت فرصتی برای سفر پیش می‌آید، آن را بهره می‌برم. برای من اهمیتی ندارد که سفرم داخلی یا خارجی باشد، اما در ایران، شیراز و کیش را دوست دارم.

درباره ازدواجم، تاکنون به صورت رسمی در این مورد صحبت ننموده‌ام. در گذشته اشاعه شده بود که با خاله شادونه، یعنی ملیکا زارعی، ازدواج کرده و فرزندانی دارند، اما این ادعاها صحت نداشتند. 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا