اخبار روز سینما جهان

“برایان رندال” عکاس معروف آمریکایی در 57 سالگی درگذشت!/ جزئیات + تصویر

برایان رندال، همسر ساندرا بولاک در سن 57 سالگی درگذشت.

برایان رندال، همسر شخصیت های معروف ساندرا بولاک، پس از چندین سال مبارزه با این بیماری، امروز به طور ناگهانی درگذشت.

علت مرگ برایان رندال چه بود؟

بیوگرافی برایان رندال

برایان راندال، یک عکاس حرفه‌ای آمریکایی، به دلیل عکاسی در فضای باز و تخصص در عکاسی کودکان به شهرت رسید. او در شهر پورتلند، اورگان، به دنیا آمد و بعدها به لس آنجلس نقل مکان کرد. تحصیلات خود را در یک مدرسه نمایشنامه ادامه داد. راندال به عنوان یک مدل موفق در صنعت مد کار کرده و در مجلاتی مانند “Vogue Paris”، “Hugo Boss” و “Saint Laurent” حضور داشته است. وی مدیریت یک شرکت عکاسی با نام “Bryan Randall Photography” را بر عهده داشته و همچنین شریک “The Actor’s” بوده است. شرکت او به عنوان یکی از پرکار و خواستنی‌ترین عکاسان حرفه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد و هرگاه با بازیگران جوان و پرشور همکاری کند، عکس‌هایش هنر و استعداد او را نشان می‌دهد. راندال یک دختر از رابطه قبلی در سن دانشگاه دارد.

علت مرگ برایان رندال را در زیر ببینید…

"برایان رندال" عکاس معروف آمریکایی در 57 سالگی درگذشت!/ جزئیات + تصویر

علت مرگ برایان رندال چه بود؟

مرگ برایان رندال

خبر درگذشت برایان رندال امروز به طور ناگهانی در رسانه ها منتشر شد. خانواده راندال گفتند:

« با اندوه فراوان اعلام می کنیم که در ۵ آگوست، برایان رندال پس از یک مبارزه سه ساله با «ای ال اس» در آرامش درگذشت. برایان تصمیم گرفت که ابتلایش به «ای ال اس» را خصوصی نگه دارد و کسانی از ما که از او مراقبت می کردیم تمام تلاش خود را برای انجام درخواست او انجام دادیم.»

« ما از پزشکان خستگی‌ناپذیری که با ما این بیماری را دنبال کردند و پرستاران شگفت‌انگیزی که هم اتاقی ما شدند و خودشان را قربانی کردند تا با ما باشند، بی‌نهایت سپاسگزاریم.در این زمان ما درخواست حریم خصوصی داریم.»

رابطه ساندرا بولاک با برایان رندال

ساندرا بولاک اولین بار با رندال، عکاس و مدل، زمانی که در ژانویه ۲۰۱۵ برای عکاسی از تولد پسرش لوئیس ملاقات کرد. اکنون لوییس ۱۳ سال دارد و ساندرا بولاک همچنین مادر لیلای ۱۱ ساله است. آن‌ها در همان سال، رابطه عاشقانه خود را به گونه‌ای عمومی کردند، اما به طور قابل توجهی از حفظ خصوصیت رابطه‌شان اهمیت می‌دهند.

ساندرا بولاک در اواخر سال 2021 هنگام حضور در “گفتگوهای میز قرمز” درباره رابطه خود صحبت کرد:

«من عشق زندگی ام را پیدا کردم. ما دو فرزند زیبا البته سه فرزند داریم دختر بزرگترش. بهترین چیز تا به حال. بنابراین، نمی خواهم بگویم این کار را مثل من انجام بده، اما نیازی به یک تکه کاغذ برای اینکه یک شریک زندگی فداکار، یک مادر فداکار باشم. نیازی نیست به من گفته شود که همیشه در سخت ترین زمان ها حضور داشته باشم. رندال الگوی خوبی است که می خواهم فرزندانم داشته باشند.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا