اخبار روز

نشانه هایی که از نزدیک بودن مرگ شما خبر می دهند!

بوی دهان، شکل ناخن ها و بدنتان به شما می گوید که آیا به زودی خواهید مرد یا نه. در صورت شناخت و مشاهده این علائم، به اصطلاح علائم مرگ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

به گزارش صد آنلاین، سکته قلبی و مغزی یا سرطان، بیماری هایی هستند که اکثر ما آنها را عامل مرگ می دانیم، اما از علائم مرگ چه می دانیم؟ شاید فکر کردن به آن خوشایند نباشد، اما همه ما دیر یا زود می میریم. همه ما با تاریخ انقضا متولد شده ایم و هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم.

انتخاب سبک زندگی و عوامل محیطی می تواند منجر به مرگ زودرس شود. بهترین کار این است که تمام تلاش خود را بکنید و زیاد نگران احتمالات واقعی اما نه خیلی نزدیک نباشید و در نتیجه به خودتان آسیب نرسانید. اگر قصد دارید زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشید، بهتر است بررسی کنید که آیا هر یک از علائم زیر برای شما و وضعیت فعلی‌تان صدق می‌کند یا خیر.

1.ناخن های پیچ دار

ناخن های ما می توانند چیزهای زیادی در مورد سلامت ما به ما بگویند. اگر ناخن‌های شما لک شده، لبه‌های آن‌ها غیرطبیعی یا تغییر رنگ داده است، ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود. اگر متوجه چیز عجیبی در ناخن های خود شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

2.اندام شما

اگر می خواهید تا 60 و 70 سالگی یا بیشتر از آن زندگی کنید، باید سلامت خود را جدی بگیرید. این بدان معنی است که شاخص توده بدنی شما باید در محدوده مناسب باشد – یعنی اضافه وزن نداشته باشد. همه ما می دانیم که چاقی می تواند به طرق مختلف به بدن شما آسیب برساند.

3.ضعیف شدن حس بویایی

حس بویایی ما به دلایل مختلف بسیار مهم است و با افزایش سن این حس به تدریج کاهش می یابد. در واقع، همه ما افراد مسن‌تری را دیده‌ایم که در بینایی یا شنوایی مشکل دارند و به همین ترتیب ممکن است حس بویایی خود را از دست بدهیم. خبر بد این است که تحقیقات نشان می‌دهد که کاهش حس بویایی به معنای نزدیک‌تر شدن شما به مرگ است.

4.بوی بد دهان

مانند ناخن های زشت، بوی بد دهان نیز می تواند نشانه ای از مشکلات سلامتی شما باشد. البته، این فقط می تواند بوی ناشی از خوردن سیر یا پیاز باشد، اما بوی بد دهان مزمن می تواند به نوعی نشان دهنده سرطان یا سایر عفونت هایی باشد که می تواند منجر به مرگ شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا