اخبار روز سینما

عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا و جنجال بر سر فرار والدین پیکه [+ویدیو]

اخبار عجیب اخیر عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا در محیط مجازی منتشر شد که نظرات بسیاری را از سوی کاربران به همراه داشت.

ویدیویی از امروز واکنش شدید پیکه به هواداران شکیرا در فضای مجازی دست به دست شد که بسیاری از طرفداران خواننده کلمبیایی بازیگر سابق ابی اناری را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا

عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا

به تازگی ویدیویی منتشر شده که خشم پایک از طرفداران شکیرا را نشان می دهد که سوژه داغ کاربران فضای مجازی است. همچنین اخیرا تلاش شکیرا و جرارد پیکه برای حل مشکلات و اولویت دادن به رفاه فرزندانشان مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

علیرغم جدایی، این دو کاملاً می دانند که تصمیمات آنها برای آینده دو فرزندشان میلان و ساشا تأثیر دارد، پیش از این شکیرا از حضور یکی از پسرانش به همراه پیکه در پخش زنده بازی لیگ پادشاه ابراز ناراحتی کرده بود. . و حتی مسئول شکایت از به اشتراک گذاشتن تصاویر فرزندانش در شبکه های اجتماعی گلایه دارد.

حالا این پایک است که نارضایتی خود را از آواز خواندن و نواختن پیانو فرزندانش در موزیک ویدیویی با شکیرا ابراز کرده است. به گفته لورنا واسکز، پیکه از انتشار این کلیپ ناراحت و عصبانی است.

در زیر واکنش تند پیکه به هواداران شکیرا را مشاهده می کنید:


والدین پیکه توسط شکیرا فرار کردند

شکیرا پدر و مادر پیکه را ربود

والدین پیکه توسط شکیرا فرار کردند

عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا

پس از انتشار آهنگ طعنه آمیز شکیرا که به شوهر سابق، نامزد جدید و حتی مادرشوهر سابقش اشاره می کند، شایعه شد که شکیرا دائماً این آهنگ را در خانه سابقش مقابلش پخش می کند. -والدین پایک پست ها و حتی یک عروسک جادویی مشرف به بالکن خانه او قرار دادند. به نظر می رسد که آزار شکیرا جواب داده است و خانواده پایک قصد دارند خانه خود را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن.

نظر شما در مورد عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا