اخبار روز سینما جهان

عصبانیت بازیگر سریال ترکی سیب ممنوعه از هوادارنش خبرساز شد!/جزئیات

بیران داملا ییلماز (به ترکی استانبولی: Biran Damla Yılmaz) یک بازیگر ترک است که در ۲۸ ژوئن ۱۹۹۷ در شهر استانبول به دنیا آمد. وی از سال ۲۰۱۳ (در سن ۱۶ سالگی) فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ در سریال غنچه های زخمی در نقش ایلولU در سال ۲۰۱۹ در سریال آشیانه دلم (Canevim)U در سال ۲۰۲۰ در سریال سد (Baraj) و در سریال معجزات عشق در نقش میزگین به ایفای نقش پرداخت. آخرین حضور او در فصل پنجم و ششم سریال سیب ممنوعه در نقش کومرو بود.

بعضی طرفداران بیران داملا ییلماز، بازیگر نقش کومرو در سریال “سیب ممنوعه”، با رفتارهای افراطی و عجیب و غریبی سعی کردند شماره تلفن او را پیدا کنند. این رفتارها باعث عصبانیت و ناراحتی بیران شده است.

بیران داملا ییلماز، بازیگر نقش کومرو در سریال “سیب ممنوعه”، درباره‌ی تجاوز به حریم شخصی خود و خانواده‌اش توسط برخی افراد اظهار نگرانی کرده است. او می‌گوید بعضی از افراد حساب مادربزرگش را هک کرده و یا اکانتی با نام پدربزرگ مرحومش باز کرده و از طریق آن به اطرافیانش پیام داده و درخواست کمک برای پیدا کردن شماره نوه‌اش را داده‌اند. این کار باعث ناراحتی و نگرانی او شده است و از افراد خواهش کرده که به حریم شخصی او و خانواده‌اش احترام بگذارند و این‌گونه رفتارها را انجام ندهند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا