اخبار روز سینما

عصبانی شدن مازیار لرستانی عصبانیت مازیار لرستانی از تغییر جنسیت

پی ام آپ: مازیار لرستانی با نام سابق شهره لرستانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است. مازیار لرستانی در تیرماه 1401 اعلام کرد که می خواهد با انجام مراحل تطبیق جنسیت، مرد شناخته شود. مازیار لرستانی می گوید 56 سال در زندان تن زندانی بود. مازیار لرستانی می خواهد بعد از تعدیل جنسیتی فعالیت های هنری خود را از سر بگیرد. مازیار لرستانی چندی پیش تولد 57 سالگی خود را جشن گرفت.

مازیار لرستانی در پاسخ به منتقدانش و کسانی که شایعاتی در مورد تغییر جنسیت او دارند مطلبی منتشر کرد.

مازیار لرستانی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر پشیمانی از تصادف جنسیتی این مطلب را منتشر کرده است. برخی رسانه ها نوشتند که مازیار لرستانی از مرد بودن پشیمان است و می خواهد دوباره زن شود. شایعه عجیبی که از ابتدا شناخته شده بود صحت ندارد.

مازیار لرستانی شناسنامه جدید گرفت

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که شناسنامه و هویت قانونی، شرعی و عرفی وی تایید شده و به زودی به عرصه بازیگری بازخواهد گشت.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند با ارائه آثار هنری خود و فضای عمومی جامعه باعث آگاهی و شادی مردم شود.

لرستانی همچنین تاکید کرد: هیچ وقت قصد ترک کشورم را نداشتم، ایران را دوست دارم و برای شادی مردمش و بودنم در این کشور تلاش خواهم کرد.

این بازیگر در صحبت های خود به این نکته نیز اشاره کرد: امیدوارم راه ها باز شود و به صحنه بازیگری برگردم، البته دوستانم از وزارت آموزش و پرورش به من قول داده اند که کار کنم.

چندی پیش او فیلمی به نام «فرار از شاوشنک» را ویژه نابینایان روایت کرد.

بارها در مورد این بازیگر سینما و تلویزیون شایعات و شایعات به وجود آمده بود; تنها چند روز پس از اعلام رسمی تغییر هویت وی، شایعاتی مبنی بر بایگانی شدن آثار وی در تلویزیون به وجود آمد که در رصد تلویزیون، صحت این خبر کذب بوده و درباره آرشیو لرستانی تصمیمی گرفته نشده است. کار می کند و آثار خود را منتشر می کند، در رسانه ملی منعی ندارد.

اتفاقا شبکه آی فیلم همزمان سریال «مختارنامه» را با بازی او پخش کرد و حتی فیلم حلقه ازدواج این بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش از شبکه نمایش پخش شد.

مازیار لرستانی

شکایت مازیار لرستانی از اتفاقاتی که برایش افتاده است

۲۲ تیر سال 1401 بود که شهره لرستانی از عمل تغییر جنسیت خبر داد و گفت نام مازیار را برای آن انتخاب کرده است. او حالا با انتشار عکس جدیدی از خود از سالی گفت که فقر فرهنگی آماج حرف های تلخ و راه های بسته بود.

به گزارش پی ام آپ، شهره لرستانی بازیگر سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در سن 22 سالگی تیر 1401 از عمل تغییر جنسیت خبر داد و گفت نام مازیار را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود انتخاب کرده و نوشت:

دنیای خوبیه مگه…هرجا باشی هیچکس ازت نمیپرسه کی هستی سال تلخی برای من وما گذشت و با سیلی شرافت و اصالت صورتمون رو سرخ نگه داشتیم…این من هستم… آماج سخنان تلخ و راه های بسته، فقر فرهنگی… اما پس از گذشتن از آتش قرن ها… بیدار و مصمم، زیرا سنت قدیمی این گونه است: بگذار این زمان بگذرد که تلخ تر از زهر است

5826378

واکنش مازیار لرستانی به شایعه ازدواجش

این بازیگر و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون این روزها مراحل قانونی تغییر هویت خود را سپری می کند اما اتفاقی آن مسیر را برایش سخت کرده است. مازیار لرستانی به خبرنگار تسنیم گفت: رفتار برخی از همکاران در فضای مجازی باعث سوء تفاهم شده است، من به شدت هر گونه ازدواج و رابطه را تکذیب می کنم؛ دوستان می خواهند با این شایعات بیشتر نشان دهند.

وی علاوه بر گلایه از انتشار اخبار زرد و رفتار سطحی و سطحی برخی افراد در فضای مجازی، برای پیگیری این حادثه به مراجع ذیربط پلیس فتا نیز مراجعه کرده است.

تنها چند روز پس از اعلام رسمی تغییر هویت وی، شایعاتی مبنی بر بایگانی شدن آثار وی در تلویزیون به وجود آمد که در رصد تلویزیون، صحت این خبر کذب بوده و درباره آرشیو لرستانی تصمیمی گرفته نشده است. کار می کند و آثار خود را منتشر می کند، در رسانه ملی منعی ندارد.

مازیار لرستانی

اتفاقا شبکه آی فیلم همزمان سریال «مختارنامه» را با بازی او پخش کرد و حتی فیلم حلقه ازدواج این بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش از شبکه نمایش پخش شد.

حتی زمزمه هایی از حضور او در پانورامای هنر هفتم شنیده می شود. چندی پیش وی درباره بازگشت خود به سینما و تلویزیون با هویت جدید گفت: من هیچ منع قانونی برای ادامه کار ندارم و منتظر قانونی شدن هویت جدید هستم و به محض اخذ مجوز دوباره کار کنید. انشالله مشکلی پیش نیاد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا