اخبار روز سینما

“فاطمه گودرزی” بعد از ۳۰ سال از عشقش رونمایی کرد!/ فیلم

در ادامه از جزئیات عشق قلبی فاطمه گودرزی باخبر شوید.

یک فیلم جذاب از فاطمه گودرزی در فضای مجازی وجود دارد که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. فاطمه گودرزی، بازیگر معروف تلویزیون ایران، در تهران در تاریخ 19 تیر 1342 به دنیا آمده است. واقعیت این است که نام اصلی او گیتی است. فاطمه گودرزی از تهران است و والدینش به اصل بروجرد لرستانی تعلق دارند. در سال 1361، در سن 19 سالگی، در دوره دوساله‌ای در اداره بازیگری آن زمان شرکت کرده و از همان زمان وارد صحنه تئاتر شده است.

راه رسم شوهرداری به شیوه فاطمه گودرزی

هر شخصی در زندگی مشترک خود شیوه‌ای منحصر به فرد دارد و بدون شک از طریق این شیوه می‌تواند احساس آرامش و امنیت را به همسر و فرزندان خود منتقل کند. همسر من، عبدالرضا گنجی، به نوعی همکار من است. او در زمینه کارگردانی فعالیت می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا ما بتوانیم در مورد کارهایمان صحبت کرده و یکدیگر را درک کنیم.

اما شیوه‌ای که ما در زندگی‌مان انتخاب کرده‌ایم و تا به امروز به ما کمک بسیاری کرده است، این است که به یکدیگر اجازه می‌دهیم به تنهایی نفس بکشیم. بله، درست شنیدید، نفس کشیدن.

متأسفانه بسیاری از زن و شوهرها فکر می‌کنند که باید عشق خود را فقط از طریق همبستگی نشان دهند، در حالی که گاهی این همبستگی بیش از حد تکراری می‌شود و شرایطی را ایجاد می‌کند که زن و شوهر هیچ حرف و حدیثی را با یکدیگر ندارند.

بخشی از این خلاء به دلیل وجود خاطرات فردی است و به همین دلیل، زن و شوهرها باید به یکدیگر اجازه دهند تا بدون هم به سفر بروند و با دوستان خود وقت بگذرانند. به نظر من، این فاصله‌های کوتاه مدت آنها را به نزدیکی بیشتری به یکدیگر می‌رساند و باعث می‌شود تا در کلی حرف و خاطره‌ای که با هم نداشته‌اند، نزدیکتر شوند. حداقل این روش برای زندگی من جوابگو بوده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا