اخبار روز سینما

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

«هایلایت تقریباً دو دهه از عمرش می گذرد». این گفته از نظر تاریخی کاملاً نادرست است. درست است که هایلایت ها دو دهه است که رواج داشته اند و با خلاقیت ها و رنگ های جدید خود جای رقابت مش های مو را گرفته اند، اما عمر مفید آنها به زمان قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

هنگامی که زنان یونان باستان می خواستند به موهای خود رنگ و درخشش بیشتری بدهند، یکی از آنها پوسته ای از روغن زیتون، گرده و دانه های طلا را به موهای خود زد، ساعت ها زیر نور خورشید نشست و اولین موها را با فتیله برای آنها ایجاد کرد. .

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

درست است که تغییر رنگ مو می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر و چهره ما داشته باشد. اگر درست انتخاب شود چهره ما را بهبود می بخشد و اگر اشتباه انتخاب شود چندین بار روی صورت ما تاثیر منفی می گذارد. هایلایت تاثیر زیادی ندارد، اما بی تاثیر هم نیست. تقلید از مدل موهای کسانی که همیشه سعی می کنند بهترین چهره را داشته باشند می تواند یکی از راه های انتخاب باشد مانند: بازیگران زن ایرانی.

هایلایت عسل: محبوب و طبیعی.

ساره بیات بر خلاف مهمترین نقش‌هایی که در سینما بازی کرد -جدایی و ناهید- زنی ساده بود با زیبایی نهفته در لایه رنج و سختی. او در دنیای واقعی خود بسیار خوش تیپ است و به ظاهر و استایل خود بسیار اهمیت می دهد.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

او یکی از بازیگرانی است که تغییرات زیادی در مدل موی خود -که بیشتر آن را طولانی نگه داشته است- داده است و یکی از این تغییرات برجسته کردن آنهاست. یکی از رنگ های مو که سارا انتخاب کرد و بارها تکرار کرد، هایلایت های عسلی (زرد طلایی) در موهایی با تن های قهوه ای کهربایی بود، این مدل هایلایت یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین های سال های اخیر بوده است. صورت را بازتر نشان می دهد و گرمای خود به خودی به صورت می بخشد. این مدل برجسته در بسیاری از رنگ های سفید عرضه می شود. به خصوص اگر آن را با یک رژ لب قرمز روی لب های خود ترکیب کنید.

از طرفی این هایلایتر بسیار طبیعی است و در عین حال که تاثیر زیادی روی صورت شما می گذارد، شما را از حالت طبیعی خارج نمی کند.

مهتاب کرامتی و مرگ آرایش با نکات برجسته

مهتاب کرامتی نیز این مدل هایلایت را روی موهای برهنه خود امتحان کرده است که بافته شده و براق به نظر می رسد. پای کوزه گری را نیز با تم قرمز مشاهده کرده اید. اما یک نکته مهم که این دو بازیگر زیبا در ذهن دارند. این لباسی است که می پوشند.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

هر دو به طور کامل در یک رنگ (تک رنگ) مشکی پوشانده شده اند که قاب بسیار خوبی برای این رنگ برجسته است و درخشندگی زیادی به این مدل برجسته می دهد.

برجسته شدن با کلاه بهتر از یک تکه و فویل است.

نکته دیگر در مورد این دو بازیگر -و البته بازیگران زیر- این است که بیشتر تمایل آنها برای برجسته شدن با کلاه و سنجاق سر است و رنگ روشنی در موهایشان ایجاد کرده اند. رگه ای نزدیک به رنگ موهای خودت و نه در کنتراست قوی که خیلی محسوس باشد.

اما سارا یک بار یک هایلایت به رنگ نی در موهایش داشت که یک تکه بود و با موهای پایه اش تضاد رنگی داشت. می توانید این دو مدل مو را که سارا داشت مقایسه کنید و تفاوت زمین تا آسمان را ببینید.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

البته توجه داشته باشید که سشوار و اتو نیز در جلوه مو بسیار موثر هستند، به خصوص اگر چندین رنگ در موهای شما وجود داشته باشد. اما اگر موهای فر دارید باید بدانید که هایلایت به موهای شما زیبایی بیشتری می بخشد و نمونه آن مدل موی سحر دولت شاهی است.

بهناز طباطبایی را به این گروه از برجسته ها اضافه کنید.

انعکاس نقره بهترین گزینه است.

هر کجا که در مورد برجسته کردن باشد. ممکن نیست که کسی آنجا باشد و شما را با چند لمس نقره پذیرایی نکند.

هایلایت تم های سفید، نقره ای و خاکستری آن دسته از رنگ های محبوبی هستند که می توانند به هر رنگ پایه، حتی ساده ترین آنها، جلوه خاصی ببخشند. بسیاری از آرایشگرها وقتی نظر شما را در مورد داشتن هایلایت های قهوه ای و بلوند یا هایلایت های سفید و نقره ای می پرسند، مورد دوم را نیز پیشنهاد می کنند.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

ساره بیات یکی از افرادی است که وقتی موهایش را کوتاه کرد این هایلایت سوزنی را به انتهای موهایش زد.

پس زمینه این هایلایتر بهتر از تم های سیاه است. این مدل برجسته را در موهای شقایق فراهانی نیز مشاهده می کنید.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

اما تنها شقایق نقره ای نبود و شقایق دهقان با این مدل برجسته عکس دارد.

عشق به سبک بازیگران زیبای ایرانی با مدل موهای جذاب.

اگرچه شقایق تمایل او را به رنگ های گرم نشان می دهد، قهوه ای، بلوط و عسلی و بازتاب های نی.

به طور خلاصه، ما در مورد دو برجسته محبوب به شما گفته ایم و اکنون انتخاب با شماست.


بیشتر بخوانید:این بازیگر عکسی از چهره بدون آرایش خود منتشر کرد/ زیبایی خاص آناهیتا نعمتی بدون آرایش


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا