اخبار روز سینما

عروس مشهور خانواده سلطنتی بریتانیا در صدر فهرست خودشیفته ترین زنان جهان قرار دارد

خودشیفته ترین زن دنیا انتخاب شد. دلیلش کدومه؟

در طول دهه گذشته، ترکیبی از خود بزرگ بینی، جذابیت، اعتماد به نفس و رسانه های اجتماعی بسیاری را به غول های تجاری، ستاره های رسانه های اجتماعی و گاهی اوقات چهره های سیاسی تبدیل کرده است. با این حال، در حالی که بسیاری از ستارگان در رده های بالای شهرت باقی مانده اند، سال 2022 می تواند سال ورق زدن برخی نام های دیگر باشد. سالی که رابطه عاشقانه ما با افراد خودشیفته دچار اختلال می شود. جوانا وایس از پولیتیکو فهرستی از خودشیفته‌های سال 2022 را بررسی کرد و وضعیت محبوبیت آنها را ارزیابی کرد.

خودشیفته ترین زن دنیا انتخاب شد. دلیلش کدومه؟

کسانی که به نظر او «توجه مردم را به عنوان ارز و از خودپسندی آنها به عنوان سوخت این موتور استفاده کردند»، یکی از این افراد مگان مارکل است.

خودشیفته ترین زن دنیا انتخاب شد. دلیلش کدومه؟

توجه مگان مارکل

مگان مارکل یکی از خودشیفته‌هایی است که در سال 2022 مورد توجه قرار گرفت. داستان شاهزاده هری و مگان در ابتدا ساده بود: فرار از بدبختی زندگی سلطنتی بریتانیا. اما پس از آن، در کمال تعجب، منبع درآمد و توجه شد.

خودشیفته ترین زن دنیا انتخاب شد. دلیلش کدومه؟

در سال 2020، آنها یک قرارداد 100 میلیون دلاری با نتفلیکس امضا کردند. در سال 2021، آنها مصاحبه‌ای با اپرا داشتند و 20 میلیون دلار پیش‌پرداخت از خاطرات پرنس هری، Spare به دست آمد. سریال فعلی نتفلیکس او با رتبه‌بندی بالا و انفجار توجه رسانه‌ها به نمایش درآمد.

خودشیفته ترین زن دنیا انتخاب شد. دلیلش کدومه؟

اما به نظر می رسد که تمام این داستان های آبکی، چشم ها به زندگی دایانا، مادر هری، همراه با روایت دلخوری های هری و مگان، همراه با فیلم هایی از حضور این زوج در مراسم مختلف سلطنتی، فقط یک داستان است. نشان می دهد


بیشتر بخوانید:فاش کردن 5 راز زوج سلطنتی پزشکی در مستند نتفلیکس


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا