اخبار روز

عربستان از گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران خبر داد!

سفیر عربستان اعلام کرد که ایران در زمینه فناوری های نوین صنعت پتروشیمی، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و او به عنوان سفیر، علاقه‌مند به همکاری با ایران در این زمینه است. وی همچنین بر این امر تأکید کرد که ارتباط نزدیکی بین صنعت پتروشیمی در ایران و عربستان وجود دارد و هر دو کشور آماده‌اند همکاری‌های خود را در این زمینه گسترش دهند.

بر اساس گزارش وزارت نفت، عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان در ایران، امروز (دوشنبه، ۲۷ شهریورماه) در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست حضور یافت و آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران را بررسی کرد.

وی در بازدید از غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران این شرکت گفتگو و به توانمندی های صنعت پتروشیمی ایران اشاره کرد. وی گفت: زمینه های مشترک همکاری بین سابیک و پتروشیمی ایران وجود دارد و امیدواریم که به زودی جلساتی با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نشست های ایران و عربستان در حوزه صنعت پتروشیمی برگزار شود.

به‌گفته سفیر عربستان، پیشرفت قابل توجهی در زمینه دانش و فناوری‌های نوین در صنعت پتروشیمی، در ایران صورت گرفته است و برای همکاری علاقه‌مند هستند.

در جلسه حاضر، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه، حسن عباس‌زاده، مدیر طرح‌ها، احمد شکری، و رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسین علیمراد، به‌آخرین دستاوردها و وضعیت صنعت پتروشیمی ایران پرداختند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا