اخبار روز سینما جهان

با عجیب ترین ترفندهای سلبریتی ها برای لاغری آشنا شوید! /جزئیات این خبر جنجالی

عجیب ترین ترفندهای سلبریتی ها را برای لاغر ماندن مشاهده میکنید.
ستاره ها و افراد مشهور گاهی از هر روش و ترفندی برای حفظ تناسب اندام استفاده می کنند. روش هایی که معمولا عجیب هستند و اصلا فکر نمی کنید بازیگر یا سلبریتی مورد علاقه تان نیمه شب برای زیبایی و لاغری و تناسب اندام ورزش می کند یا گوشت خام میجود. همه ما عادت های عجیبی داریم، اما گاهی اوقات این عادت ها در سلبریتی ها عجیب تر می شود.

عجیب اما واقعی: عجیب ترین ترفندهای کاهش وزن سلبریتی ها!

در طول سال ها، بسیاری از ستاره های مشهور اعتراف کرده اند که از روش های غیر معمول و بسیار عجیب برای کاهش وزن و حفظ آن استفاده می کنند. از خوردن خاک رس یا یک لیوان سرکه سیب هر روز صبح گرفته تا خوردن گوشت خام و 18 ساعت ناشتا بودن، سلبریتی ها برای حفظ اندام خود اقدامات شدید و عجیبی را انجام داده اند که در اینجا برخی از عجیب ترین آنها را آورده ایم.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

کریس مارتین؛ یک وعده غذایی در روز

اخیرا کریس مارتین، خواننده ۴۶ ساله Coldplay در یک پادکست فاش کرد که فقط یک وعده در روز می خورد. اقدامی که به گفته خودش پس از حسادت به فرم بدنی عالی بروس اسپرینگستین خواننده مشهور راک در سن 73 سالگی شروع به انجام آن کرده است. این خواننده انگلیسی مدعی شد که بعد از ساعت 4 بعدازظهر چیزی نمی خورد و بعد از صرف ناهار با بروس متوجه شد. این هنرمند قبلاً در سال 2015 اعلام کرده بود که طرفدار رژیم غذایی 6:1 است که شامل غذا خوردن به طور معمول شش روز در هفته و روزه گرفتن در روز هفتم است.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

گوئینت پالترو؛ نهار سوپ، شام سبزیجات.

گوئینت پالترو، همسر سابق کریس مارتین، نیز عادات غذایی عجیب خود را دارد و قبلاً اعلام کرده بود که تمایل دارد صبحانه را حذف کند، ناهار مایع بخورد و یک شام سبک که بیشتر از سبزیجات تشکیل شده باشد. موضوعی که با انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

او گفت: من شب ها زود شام می خورم، روزه متناوب می کنم، معمولا حدود ساعت 12 چیزی می خورم و صبح ها چیزهایی می خورم که قند خونم بالا نمی رود، من خیلی برای ناهار سوپ دوست دارم، روزها زیاد است. من ناهار آب استخوان می‌خورم، شام هم سبزیجات زیادی می‌خورم.”

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

مارک والبرگ؛ ساعت 3:30 بعد از نیمه شب ورزش کنید

مارک والبرگ، بازیگر 51 ساله، سال گذشته با اعتراف به پیروی از رژیم غذایی سخت و برنامه ورزشی، خبرساز شد. او گفت که ساعت 3:30 صبح از خواب بیدار می شود، یک ساعت و نیم ورزش می کند و قبل از ساعت 12 ظهر و بعد از ساعت 6 بعد از ظهر چیزی نمی خورد. یعنی شما 18 ساعت را ناشتا می گذرانید.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

والبرگ در طول روزه های طولانی خود از اسپرسو برای سرکوب اشتهای خود استفاده می کند و به دلیل پیروی از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا که عمدتاً شامل برگر بوقلمون، سفیده تخم مرغ، کوفته و مرغ است، شهرت دارد. منابع کربوهیدرات آنها معمولا برنج، سیب زمینی و جو است. این ستاره سینما گفت که همیشه سعی می کند ساعت 7:30 بعد از ظهر به رختخواب برود تا مطمئن شود که هشت ساعت می خوابد.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

تام بردی؛ 80 درصد سبزیجات، 20 درصد گوشت

تام بردی، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی نیز به خاطر محدودیت های عجیب غذایی اش شهرت دارد. او به رژیم غذایی حاوی 80 درصد سبزیجات و 20 درصد گوشت پایبند است و از هر چیزی که می تواند باعث التهاب شود، از جمله شکر، الکل، کافئین، آرد سفید و حتی گوجه فرنگی و قارچ اجتناب می کند. این فوتبالیست از رژیم غذایی ارگانیک، بدون گلوتن و عمدتاً گیاهی پیروی می کند و بر غذاهای قلیایی مانند زغال اخته، آووکادو، کلم پیچ و اسفناج تمرکز می کند. تام به نوشیدن حداقل یک گالن، اما معمولاً تا سه گالن آب در روز معروف است، ادعا می کند که این نیاز به کرم ضد آفتاب را از بین می برد.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

شیلین وودلی; یک قاشق خاک رس

شیلین وودلی هر روز صبح یک قاشق غذاخوری از خاک رس را می خورد و اصرار دارد که به حذف فلزات سنگین از بدنش کمک می کند. بر کسی پوشیده نیست که خاک رس فواید بی شماری برای پوست دارد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از آن به عنوان ماسک صورت استفاده می کنند. اما این ستاره 31 ساله سینما مدعی است که خوردن آن برای شما هم مفید است.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

او در اوایل سال 2014 گفت که خاک رس یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید در بدن خود قرار دهید زیرا بدن آن را جذب نمی کند و ظاهراً بار منفی ایجاد می کند، بنابراین ایزوتوپ های منفی را به هم متصل می کند. وی همچنین به پاکسازی فلزات سنگین از بدن با استفاده از خاک رس اشاره کرد و گفت که این کار را از یک راننده تاکسی آفریقایی آموخته است.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

هایدی مونتاگ; گوشت خام

هایدی مونتاگ از طرفداران گوشت خام است و برای کمک به باروری اش چیزهایی مانند جگر گاومیش کوهان دار خام و بیضه گاو می خورد. او سال گذشته با انتشار عکسی از گاز زدن یک تکه گوشت خام همه را شوکه کرد. او همچنین ویدیوهایی را از خود در حال بریدن جگر گاومیش با قیچی و خوردن قطعات کوچک به اشتراک گذاشت.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

ستاره 36 ساله تلویزیون واقعیت در مورد این عادت غذایی عجیب گفت که برای بهبود باروری خود شروع به مصرف اندام های خام حیوانات کرد. او اظهار داشت که این سبک از غذا خوردن از بسیاری جهات، از جمله میل جنسی، تأثیر مثبتی بر زندگی او داشته است.

عجیب ترین روندهای سلامتی که توسط سلبریتی ها تبلیغ می شود

مگان فاکس؛ سرکه سیب ناشتا

مگان فاکس به سرکه سیب سوگند یاد می کند و می گوید که هر روز صبح یک لیوان از آن را می نوشد تا سیستم بدنش را از بین ببرد. مگان فاکس 36 ساله در سال 2008 اعتراف کرد که طرفدار رژیم های غذایی یا ورزش نیست و در عوض از سرکه سیب برای کاهش وزن استفاده می کند. او ادعا کرد که این مایع بدن را به طور کامل پاک می کند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا