اخبار روز

عجله کنید مراسم عروسی رئیس جمهور برای عروس و داماد در چهارشنبه

وام ازدواج برای مردم مهم است. | وام ازدواج افزایش یافته است. وام ازدواج سود خوبی دارد. شرایط ویژه برای وام ازدواج اعمال می شود. وام ازدواج از اقساط بلند مدت بهره مند است.

امیر اسلامی صدر در گفتگو با خبرنگار مهر وی اعلام کرد: طبق دستور رئیس جمهور تا پایان شهریور همه درخواست های در انتظار ازدواج باید شناسایی و به صفر کاهش یابد.

وی افزود: طبق دستور رئیس جمهور شعب بانک ها نباید از دستورالعمل ها خارج شوند و در اخذ ضمانت نامه سخت گیری نکنند.

مسئول جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: عملکرد بانک های استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون با اعطای بیش از یک میلیارد تومان نسبت به سایر استان ها عملکرد خوبی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر بیش از 3500 نفر برای تسهیل ازدواج در نوبت هستند و امیدواریم با دستور رئیس جمهور مشکل این افراد حل شود.

وام ازدواج فرزندان شهدا و سربازان از طریق سامانه ve.cbi.ir و مبلغ دو برابر آن برای افراد عادی است که بسته به سن خود می توانند تا سقف 440 میلیون تومان دریافت کنند. بازپرداخت وام ازدواج فرزندان رزمندگان به صورت بازپرداخت 10 ساله است.

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی وی به تشریح فعالیت ها و خدمات این بانک به جامعه ایثارگر پرداخت و افزود: چرا که جامعه هدف بنیاد شهید حقوق خود را از بانک می گیرند. دی و تامین مالی آن عزیزان از طریق آن بانک، بین بانک ها آسان تر است دی و اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید تفاهم نامه اعطای تسهیلات منعقد شده است.

بر این اساس در ابتدای هر سال سهمیه تسهیلات تعیین می شود و به اطلاع بنیاد شهید می رسد که تخصیص این سهمیه به استان ها توسط بنیاد شهید انجام می شود.

مدیرعامل بانک دی وی در ادامه گفت: شرایط مناسبی برای ارائه این تسهیلات در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به راحتی به این تسهیلات دسترسی داشته باشند.

گفت: از پارسال روی نیمکت دی تفاهم نامه هایی با بنیاد شهید منعقد شده و از سوی دیگر دستورالعمل خدمات رسانی به ایثارگران تدوین شده است.

بر این اساس مقرر شد برای ایثارگران و مخاطبان هدف بنیاد که درخواست تسهیلات خرد را در سامانه ایثار من ثبت می کنند، ابتدا درخواست ها توسط بنیاد شهید تایید و سپس به بانک ارسال شود. دی معرفی نامه به صورت سیستمی ارسال و تکمیل پرونده توسط شعب این بانک انجام می شود.

مدیرعامل بانک دی وی همچنین گفت: در صورت پرداخت به زیان دیدگان، بانک این کار را انجام می دهد دی و یا حقوق خود را از سایر نهادها و وزارتخانه ها دریافت کنند، در صورت ارائه گواهی کسر حقوق از سازمان خود می توانند تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن کمک بلاعوض دریافت کنند. سلام های جدید

به گفته مدیرعامل این بانک دی هر یک از اعضای جامعه هدف در هنگام درخواست تسهیلات مازاد بر 100 میلیون تومان باید ضامن مازاد بر آن ارائه دهند.

وی تاکید کرد: شرایط اعتبار سنجی اعلام شده قبلی برای اخذ تسهیلات خرد شامل ضامن می شود.

مدیرعامل بانک دی وی گفت: لازم به ذکر است که این بانک علاوه بر بنیاد شهید با مراکز دیگری نیز طرف قرارداد است. از آنجایی که بیش از 650 هزار سهامدار این بانک قربانی هستند و بیش از 400 هزار نفر از حقوق بگیران ما شرکت هدف بنیاد شهید هستند، تفاهم نامه ویژه ای بین بانک منعقد شده است. دی و بنیاد شهید تأسیس شد تا هرکسی که در سامانه «ایتار من» ثبت نام می کند پس از معرفی و تایید بنیاد شهید، پرونده تشکیل دهد و از مزایای آن بهره مند شود.

جامعه محترم ایثارگری دو برابر افراد عادی شانس دریافت کمک های زناشویی را دارند

مدیرعامل بانک دی وی به تشریح گستره فرصت های باروری و ازدواج جامعه محترم ایثارگران پرداخت.

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه تسهیلات وام ازدواج و زایمان توسط افرادی که درخواست خود را از طریق سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده اند قابل پرداخت است.

به گفته قیطاسی، شرایط اخذ وام ازدواج برای افراد عادی با ایثارگران متفاوت است، بنابراین طبق قانون، ایثارگران دوبرابر فرصت دارند تا در این زمینه امداد بگیرند.

اگر سن زوجه کمتر از 23 سال و سن زوج کمتر از 25 سال باشد، طبق قانون بودجه 1402 سقف بیشتری برای مزایای دریافت می کنند و این مزایا را در تمام شعب بانک ها دریافت می کنند. دی برای افرادی که از طریق سامانه اقدام کرده اند، این کار با ارائه ضامن انجام می شود.

قیتاسی از روند ارائه تسهیلات تولد و ازدواج در بانک می گوید دی بانک افزود: رضایت بخش است دی وی در چهار ماهه اول سال تمام سهمیه تسهیلات ازدواج باقی مانده از سال گذشته را مصرف کرد و تمام سهمیه خود را بابت اعطای این تسهیلات پرداخت کرد. در هر شعبه ما حداکثر یک یا دو نفر در صف هستند و افرادی که می خواهند از خدمات استفاده کنند مرداد آنها هم آن ماه اقدام می کردند، سهمیه شان را می گرفتند.

ارائه تسهیلات بانکی دی شهدا را به حرم ها بفرستید

مدیرعامل بانک دی وی از ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای اعزام شهدا به حرم عتبات عالیات خبر داد.

علیرضا قیطاسی در رابطه با اعطای تسهیلات اعتباری بانک دی وی درباره جامعه ایثارگران گفت: از سال گذشته بر اساس رهنمودها و اولویت های معاونت محترم ریاست جمهوری و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران، امکان اعزام بستگان ایثارگران که تاکنون انجام نشده اند، ایجاد شده است. مفتخر به حضور در زیارت عتبات عالیات سازمان گردشگری کوثر برای هموار کردن این مسیر نیاز به ایجاد تفاهم نامه هایی در این خصوص با سازمان های مختلف مانند بانک ها، سازمان های هواپیمایی، سازمان های گردشگری و غیره دارد.

قیطاسی افزود: در این مورد تفاهم نامه با بانک دی برای تأمین اعتبار مورد نیاز، تأسیس قرض الحسنه به آن دسته از افراد تحت تکفلی که از سوی سازمان گردشگری کوثر برای این سفر معرفی شده بودند، پرداخت شد. این کار از سال گذشته آغاز شده و به کسانی که تاکنون معرفی شده اند، تسهیلات پرداخت شده است.

تسهیل دسترسی به خدمات بانکی برای مشتریان و جامعه معتبر ایثارگری

مدیرعامل بانک دی وی از اقدامات این بانک برای تسهیل دسترسی جامعه محترم قربانیان به خدمات بانکی خبر داد.

مدیرعامل بانک دی تاکید می کند که شبکه بانکی دی وی گفت: افتتاح حساب و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان این بانک اعم از گروه هدف و سایر مشتریان و امکان ارائه خدمات به تمامی مشتریان در استان ها وجود دارد.

به گفته وی به غیر از شعب 91 این بانک دی میزهای خدمات در سراسر کشور وجود دارد که میزهای خدمات در 205 مکان بنیاد شهید راه اندازی شده است.

مدیرعامل بانک دی وی در ادامه افزود: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، تفاهم نامه ای نیز با پست بانک ایران منعقد کرده ایم که از ابتدای مردادماه اجرایی شده است.

بر این اساس امکان ارائه خدمات بانکی در کلیه شعب و باجه های پست بانک در سراسر کشور یعنی بیش از 6000 نقطه تماس وجود دارد. دی تهیه شد.

در پایان گفت: بانک دی این شرکت برای ارائه این خدمات نزدیک به 8000 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور دارای مالکیت و شریک است تا نقاط تماس خدمات خود را با مخاطبان هدف گسترش دهد. با تمام این سخنان عزیز ایثارگری اگر در هر نقطه از کشور در امکانات پذیرایی با مشکلی مواجه شد باید با سامانه رسیدگی به شکایات تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کند و مطمئن شود که شکایتش ظرف 24 ساعت توسط کارشناسان ما رسیدگی خواهد شد. سلام جدید

یکی از انواع وام هایی که به خانواده های ایثارگر داده می شود، وام ازدواج است. این وام برای ازدواج شهدا و جانبازان و یا فرزندان آنها قابل استفاده است. بر اساس مصوبه رسمی دولت، برای پرداخت غرامت به ایثارگران، وام ازدواج اعطایی شده به آنها دو برابر وام ازدواج اعطایی به افراد عادی خواهد بود. یکی از شرایط اخذ وام ازدواج فرزندان شهدا در سال 1402 داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران است. البته اطلاعات متقاضی باید در یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت شده باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا