اخبار روز سینما

عامل گروه جیش‌ الظم در سیستان و بلوچستان دستگیر شد!/جزئیات

روابط عمومی ارتش سلمان سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای جزئیات جدیدی از دستگیری عامل جیش الظلم را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی سپاه سلمان آمده است: ورود جنایتکاران و عناصر تروریستی و گروه های تجزیه طلب و سرویس های اطلاعاتی متخاصم به حوادث ماه زاهدان و ایجاد فضای غبارآلود با هدف. برهم زدن وحدت و امنیت در منطقه جنوب شرق کشور منجر به حوادث ناگواری شد.

در این اطلاعیه آمده است: از این رو محیط بانان گمنام سازمان اطلاعات استان سیستان و بلوچستان امام زمان (عج) سازمان اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با رصد دقیق وقایع، به صورت زیرکانه سران و عوامل اصلی فعال در اغتشاشات را که در میان آنها بودند رهگیری کردند. فردی با نام مستعار «صلاح الدین» و هویت واقعی «علی ناروی» تحت مراقبت و رهگیری اطلاعاتی قرار گرفت.

بر اساس این اطلاعیه، اقدامات جدید سایبری و هک گوشی تلفن همراه این فرد و همچنین تدابیر نظارتی و نیروهای امنیتی 24 ساعته، همکاری نزدیک وی با گروه های تروریستی ضد نظام را تایید کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: متهم در بحبوحه اغتشاشات مهرماه به دستور مستقیم فردی به نام «قدیر» که از سرکردگان گروهک تروریستی «جیش الظلوم و تحت هدایت عملیاتی صلاح الدین از طریق پیام رسان های خارجی، مأموریت تهیه سلاح را به انجام رساند. او همچنین مسئول جنگ و مهمات جنایتکاران و شورشیان بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: موضوع پس از دریافت ماموریت به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و در منطقه «دالبندین» پاکستان در مخفیگاه یکی از سرکردگان گروهک به نام «ظاهر شیران زی» مستقر شده و پس از آن. مرحله دوم یعنی انتقال به خانه امن دوم و محل ملاقات اعضای گروه انجام می شود.

بر اساس این اطلاعیه، با حضور سرکردگان گروه در خانه امن و تشریح ماموریت، صلاح الدین به همراه چند عنصر دیگر به پایگاه “حرماگه” محل اصلی آموزش اعضای گروه منتقل می شود. خوشه. نیروهای عملیاتی در مدت اقامت 6 روزه خود در این پایگاه، آموزش های فشرده ای شامل بمب های مکانیکی، مغناطیسی و کنترل شده و روش های جدید و تخصصی ترور و حذف فیزیکی چهره های برجسته را شامل می شود.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: در گام بعدی یکی دیگر از سرکردگان گروهک به نام «ذاکر شیخ زاده» و با نام مستعار «ملا عمر» به عنوان افسر راهنمای موضوع، مأموریت شناسایی چهره های برجسته اطلاعاتی و امنیتی و به ویژه مقامات ارشد سیستان و بلوچستان او قصد ترور مسلحانه را اعلام می کند و صلاح الدین پاکستان را به مقصد زاهدان ترک می کند.

بر اساس این اطلاعیه، علی ناروی که می توان از او به عنوان یک عنصر تروریستی متخصص و آموزش دیده یاد کرد، در 16 فروردین ماه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران و استان سیستان و بلوچستان می شود و در نهایت قبل از اجرای هر اقدامی. که وحدت را به هم می زند و امنیت را بر هم می زند، در اقدامی غافلگیرانه محافظان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در یکی از خیابان های شهر زاهدان دستگیر و تحویل داده شد.

در پایان این بیانیه آمده است: دستگاه های اطلاعاتی متخاصم و جریان های ضدانقلاب فعال در شرق کشور همواره به دنبال ایجاد شکاف قومیتی و مذهبی بین اهل سنت و شیعه بوده اند که به فضل الهی با بصیرت انقلابی مردم فارس و بلوچ سیستان و بلوچستان و هوشیاری پاسداران و پاسداران. امنیت، توطئه دشمنان انقلاب در مقاطع مختلف ناکام ماند و نیت بد آنان محقق نشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا