اخبار روز سینما

عاشقانه ترین لحظه های شهرام عبدلی و همسرش [+جزئیات]

پس از مرگ شهرام عبدلی، خبرگزاری‌های موجود از پشت پرده عاشقانه های همسر شهرام عبدلی صحبت کردند که شایعات و حواشی زیادی را به همراه داشت. در تصاویری که شهرام عبدلی در فضای مجازی به دست آورده است، او و همسرش عادی و صمیمی را با توجه به اینکه نشان می دهد بین او و همسرش است، بسیار خوب خوب بوده است.

شهرام عبدلی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات بوده و عاشق بزرگ و موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی می باشد. شهرام عبدلی با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید.

عاشقانه ترین لحظه های شهرام عبدلی و همسرش [+جزئیات]

پشت پرده عاشقانه های همسر شهرام عبدلی

در ادامه می‌توانید تصویر عاشقانه‌های هرام عبدلی و همسرش را ببینید:

شایعه رابطه همسر شهرام عبدلی که در فضای مجازی منتشر شده است، حواشی را به همراه داشته است فقط یک شایعه می‌باشد و حقیقت ندارد. شهرام عبدلی ازدواج کرده و اینطور است که از اینستاگرام عبدلی پیداست، همسر شاهرخ شاهرخی، نیز هست. همچنین از این ازدواج، دو فرزند دارد.

تصویر عاشقانه های شهرام عبدلی و همسرش

عاشقانه ترین لحظه های شهرام عبدلی و همسرش [+جزئیات]

شایعه رابطه همسر شهرام عبدلی

شهرام عبدلی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ – ۶ اسفند ۱۴۰۱) بازیگر اهل ایران بود. فعالیت شهرام عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شد. ورودش در تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و سپس در سریال خط قرمز (۱۳۸۰) بازی کرد.

شهرام عبدلی چندماه پیش در بیمارستان قائم مشهد دارفانی را وداع گفت. پیکر این بازیگر در 46 سالگی در حضور خانواده، جمعی از همکاران او در قطعه هنرمندان بهشت ​​زهرا به حاک سپرده شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا