اخبار روز سینما

ناراحتی و اشک ریختن طناز طباطبایی + عکس

طناز طباطبایی یکی از بازیگران سرشناس سینماست که اکنون ۴۰ سال سن دارد. طناز طباطبایی فعالیت سینمایی خود را شب گذشته دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. طناز طباطبایی برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. طناز طباطبایی مجرد است. طناز طباطبایی با بهنوش طباطبایی نسبتی ندارد.

تصویر جدید طناز طباطبایی در مراسم خاکسپاری زنده یاد آتیلا پسیانی را ببینید که حالت چهره اش حکایت از اندوه شدید او از درگذشت آتیلا پسیانی دارد.

در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی چهره های متعدد سینمایی حضور داشتند.

بغض طناز طباطبایی در مراسم آتیلا سوژه عکاسان شد!

طناز طباطبایی با کت و شلوار سفید در ونیز

عوامل و بازیگران فیلم «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و تهیه کنندگی هومن سیدی پیش از نمایش این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان ایستادند.

فیلم «بی رویا» ساخته آرین وزیر دفتری که در بخش افق های اکسترا جشنواره فیلم ونیز 2022 پذیرفته شد.در روزهای 6 و 7 سپتامبر (15 و 16 شهریور) ۵ نمایش در جشنواره ونیز خواهد داشت. اولین نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و فعالان سینمایی  ساعت ۱۴:۳۰ امروز (۱۵ شهریور) به وقت محلی در سالا «Sala Giardino» خواهد بود و اولین نمایش عمومی فیلم در همان روز ساعت 21:00 در سالا «Sala Giardino» برگزار می شود.

طناز طباطبایی، شادی کرم‌رودی (بازیگران)، آرین وزیر دفتری (کارگردان) و هومن سیدی (تهیه‌کننده) از جمله بازیگران و عوامل اصلی «بی رویا» هستند که ساعاتی پیش در ونیز مقابل دوربین عکاسان حاضر شدند.

طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری هستند و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده هومن سیدی است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بی رویا» آمده است: ملاقات رویا با دختریبی‌ نام‌ونشان اتفاقات عجیبی در زندگی رویا و بابک است…

جذاب ترین زن سینمای ایران در ونیز لباس سفید پوشید

جذاب ترین زن سینمای ایران در ونیز لباس سفید پوشید

جذاب ترین زن سینمای ایران در ونیز لباس سفید پوشید

طناز طباطبایی برنده سیمرغ شد

طناز طباطبایی بازیگر فیلم سینمایی «شنای پروانه» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

لیلا زارع برای فیلم «خون شد»، مینو شریفی پور برای فیلم «درخت گردو»، سمیرا حسن پور برای فیلم «سه‌کام حبس»، باران کوثری برای فیلم «عامه‌پسند» و ستاره پسیانی برای فیلم “من می‌ترسم” حضور داشتند و نامزدهای دیگر این جایزه بودند.

طناز طباطبایی که پس از اعلام نام خود با گریه روی صحنه آمده بود، گفت: خدا را شاکرم آقای رسول صدر عاملی از سال ۸۳ با فیلم شما وارد سینما شدم و امروز اولین سیمرغم  خود را در فیلمی به تهیه کنندگی شما می‌گیرم.

ممنونم از محمد کارت هم تشکر می کنم این سیمرغ حاصل اعتماد و همدلی جمع بزرگی است که حلقه ای به هم متصل شدند این حاصل تلاش جمعی است.»

و افزود: 15 سال است که به صورت حرفه ای کار می کنم و هر بار با تشویق هوادارانم همراه می شوم و هر بار فکر می کردم روزی این اتفاق می افتد و امروز این اتفاق افتاد.

Nnzug158144355183462167

طناز طباطبایی سفیر شد

طناز طباطبایی به عنوان سفیر انجمن خودمراقبتی حمایت از حقوق کودکان منصوب شده است. او قصد دارد در زمینه گسترش و پیشرفت آموزش همگانی خودمراقبتی به کودکان، فعالیت‌هایی را انجام دهد.

این خبر توسط طناز طباطبایی در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام شده است. او نوشته است: “بسیاری از کودکان که قربانی سوءاستفاده جنسی می‌شوند، دربارهٔ این مسئله و راه‌های مقابله با آن اطلاعات کافی ندارند. در ایران، آمار دقیقی از سوءاستفاده جنسی کودکان وجود ندارد، اما برخی منابع آماری در سایر کشورها نشان می‌دهند که در هر چهار دختر و یک نفر و در هر شش پسر و یک نفر در طول دوران کودکی خود، تحت سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند.”

با توجه به این واقعیت، طناز طباطبایی، بازیگر تئاتر و سینما، همزمان با معرفی پروژه تربیت جنسی کودکان و آموزش مهارت‌های مربوط به خودمراقبتی در انجمن خودمراقبتی کودکان، آمادگی خود را برای همکاری در این پروژه اعلام کرده و به عنوان سفیر توسعه و گسترش آموزش همگانی خودمراقبتی کودکان فعالیت خواهد کرد.

طناز طباطبایی قبل از ایفای نقشش در فیلم “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند”، با تجربه‌های متعددی از کودک‌آزاری روبرو شده بود. قبل از شروع فیلم، او با زنان اعدامی و دختران و کودکانی که آزار جنسی تجربه کرده بودند، دیدار کرده بود. این تجربه بسیار ناراحت‌کننده بود و طی سال‌های گذشته، او هر فرصتی را برای کاهش آسیب به حقوق زنان و کودکان بهره برده است.

Untitled

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا