اخبار روز سینما

طناز طباطبایی به همین دلیل ازدواج نمی کند

طناز طباطبایی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینماست که در دهه 80 به شهرت رسید و در دهه 90 اوج گرفت و اکنون به عنوان یکی از ستاره های سینمای ایران شناخته می شود. طناز طباطبایی فعالیت سینمایی خود را شب گذشته با باباتو دیدیم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. طناز طباطبایی در سال های اخیر با ایفای نقش های مهم سینمایی خوش درخشیده و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است. طناز طباطبایی در حال حاضر 40 ساله و مجرد است. آسم طناز طباطبایی همیشه با بهنوش طباطبایی همراه می شود، اما جالب است بدانید که این دو نسبتی به هم ندارند.

طناز طباطبایی اکنون 40 ساله است و در عرصه بازیگری به بلوغ رسیده است. این بازیگر برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر نیز شده و خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای ثابت کرده است.

با 40 سالگی خانم طباطبایی این سوال پیش آمده که چرا ازدواج نمی کند؟ طناز طباطبایی معمولا مصاحبه نمی کند اما در یکی از مصاحبه هایش که در مجله سینما منتشر شده دلیل ازدواج نکردن را فاش کرده است.

طناز طباطبایی با اشاره به اینکه سی سالگی باعث شد بیشتر به ازدواج فکر کند، گفت: از زمانی که وارد سی سالگی شدم کمی آرام شدم و بیشتر به زندگی خانوادگی فکر کردم.

وی ادامه داد: دوست دارم خانواده خودم را داشته باشم. به هر حال این بخشی از غریزه این است که می خواهید خانواده داشته باشید و خانواده خود را در آغوش بگیرید! بازیگر «مرهم» و «او…» درباره معیارهای خود برای ازدواج گفت: به نظرم ازدواج یکی از سرنوشت آدم هاست. گفتند روزی یکی می آید به شما پیشنهاد ازدواج می دهد و دهانتان بسته می شود و می گویید بله; من هم معتقدم این درست است.

و افزود: شخصی می آید که با تو جفت می شود و به تو دلبسته می شود و همین امر خانواده را تشکیل می دهد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: این را قبول ندارم که به دنبال شوهر پولدار و خوش تیپ باشید. من جنبه ازدواج سنتی را بیشتر دوست دارم.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا