اخبار روز

طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت / اجرای قانون به محض کشف این دو تخلف

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امروز در پایتخت از اجرای طرح جدید این نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» از اجرای طرح ساماندهی عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در پایتخت گفت: از امروز شنبه 17 مهر 1402 این طرح تشدید می شود. نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشین جلو و همچنین استفاده از تلفن همراه مجازات خواهد شد.

وی افزود: همکاران من به محض مشاهده راننده و سرنشینان به ویژه سرنشینان خودرو که کمربند ایمنی نبسته اند، قانون را اعمال می کنند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد 51 درصد تصادفات در تهران به دلیل عدم توجه رانندگان به جلو بوده و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی یکی از دلایل آن است.

وی به رانندگان توصیه کرد: هرگز در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنید و همیشه تمام توجه خود را به جلو معطوف کنید. مطمئن شوید که کمربند ایمنی خود را بسته اید و به مسافران هشدار دهید که کمربند ایمنی را ببندند. داده و از آنها بخواهید کمربند ایمنی را ببندند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا