اخبار روز

طرح تعویض خودروی کارکرده؛ طبق برنامه بررسی کنید


به گفته پی ام آپ، به گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) به ایسنا، مهران سالاریه اعلام کرد: 19 هزار متقاضی در مرحله دوم طرح تعویض خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه تایید شدند. برای این متقاضیانی که محصولات خود را از شرکت های سایپا، کرمان موتور، مادیرش خودرو و فردا موتور انتخاب کرده اند پیامک ارسال شده است.

رئیس سازمان اسقاط و نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: بر این اساس متقاضیان می توانند یک ماه قبل از خودرو با مراجعه به سایت سامانه اسقاط و نوسازی خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR ثبت نام و صفحه شخصی خود را ایجاد کنند. فصل تحویل پس از آن پس از انتخاب مرکز نجات مورد نظر، باید خودروی فرسوده را به مرکز نجات مشخص شده تحویل داده و مراحل مربوطه را انجام دهند تا به صورت سیستمی در مرحله تحویل خودروی جایگزین قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام به صورت پیامکی از سامانه ستاد بازآفرینی برای متقاضیان ارسال می شود، تاکید کرد: تا زمانی که ستاد پیامک ارسال نکند امکان ثبت نام در سامانه برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

سالاریه گفت: در حال حاضر تنها امکان ثبت نام متقاضیانی که نوبت دریافت خودروی جایگزین در تابستان و پاییز 1402 دارند در سایت ستاد فراهم شده است و می توانند مراحل ثبت نام را ادامه دهند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا