اخبار روز

تغییراتی که در طرح ترافیک تهران اعمال می شود!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از مقامات ارشد کشوری، وی اعلام کرد از ابتدای سال جاری تاکنون 339 دستگاه اتوبوس شامل 237 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و 102 دستگاه اتوبوس موجود نیز نوسازی شده و در مجموع 663 دستگاه اتوبوس این دوره مدیریت شهری به ناوگان اضافه شده است..

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در زمان واگذاری شهرداری تهران به شورای پنجم، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت کمتر از 1000 اتوبوس داشت، تصریح کرد: این وضعیتی است که امروز این ناوگان دو هزار و ۴۷ اتوبوس دارد و برای تامین سه هزار و ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید قرارداد امضا کرده ایم.

هرمزی با بیان اینکه تا پایان سال جاری هزار و ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می کنیم، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 102 دستگاه اتوبوس را به طور کامل نوسازی کرده ایم و این تعداد تا پایان امسال به 500 دستگاه می رسد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه را برای بهبود و مهار ترافیک در شهر تهران آغاز کرده ایم و اقدامات اجرا شده و در حال انجام را می توان نقطه شروع تحول در حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت نامید، گفت: با اقدامات بیشتری در حال اجراست. در آینده اجرا می شود ما در نظر داریم نسبت شهروندانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند افزایش دهیم و جریان ترافیک را بهتر کنترل کنیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا