اخبار روز سینما

طالع بینی وفادارترین همسران در چه ماه هایی متولد می شوند؟


به گزارش شمانیوز: طالع بینی مطالعه ستارگان، خورشید، ماه و غیره است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص می شود و فرآیندها و اتفاقات کلی در زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. یعنی بررسی و مقایسه وضعیت در زمان تولد. طالع بینی و پیش بینی آینده روشی برای مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است. طالع بینی در تمام دنیا استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد. در زیر فال وفادارترین همسران متولد شده در ماه های مختلف سال را می خوانید.

اسفند

اسفند ماهی ها معمولاً کسانی هستند که بیشترین فداکاری را برای دوستان و خانواده خود انجام می دهند. آنها به این راضی هستند زیرا دوست دارند دیگران را راضی کنند و وقتی این کار را انجام می دهند احساس آرامش می کنند. آنها افراد خودخواه نیستند و خیلی راحت می توان آنها را متقاعد کرد و وارد مذاکره شد. گاهی اوقات از آنها سوء استفاده می شود زیرا نه گفتن برای آنها آسان نیست. آنها دوست ندارند خودخواه باشند و به همین دلیل است که دیگران نمی توانند این رفتار را در آنها تغییر دهند.

تیر

تیر ماهی ها افرادی بی نهایت فداکار هستند و به خودشان فکر نمی کنند. آنها سعی می کنند زندگی راحت برای دیگران ایجاد کنند. مخصوصاً اگر کسی را دوست داشته باشند از هیچ تلاشی برای دلداری او دریغ نمی کنند. آنها افرادی هستند که به جای خودشان به دیگران فکر می کنند. هیچ خودخواهی در آنها نیست. آنها همیشه دوست دارند به دیگران احساس خوبی بدهند و همیشه سعی می کنند اطرافیان خود را راضی کنند.

دی

برای یک نفر دی فداکاری و ایثار بخشی از زندگی است. آنها این احساس خودخواهی را تجربه می کنند. هر زمان که نیاز داشته باشید به شما کمک خواهند کرد. آنها از جمله کسانی هستند که حتی از حقوق خود برای کمک به شما چشم پوشی می کنند و در نتیجه اتفاقات بزرگی با آنها برای شما رخ می دهد و می توانید به خوبی به آنها اعتماد کنید.

مهر

مهر ماهی ها افرادی هستند که وقتی دیگران را ناامید و ناراحت می بینند دست به هر کاری می زنند تا احساس بهتری داشته باشند. آنها به خوبی به خشنود ساختن دیگران فکر می کنند. آنها حتی نیازهای خود را برآورده می کنند تا احساس بهتری داشته باشند. آنها کاملا فداکار هستند و در بسیاری از لحظات زندگی خود بدون اینکه کسی متوجه شود فداکاری کرده اند.

شهریور

شهریور ماهی ها افرادی ایده آل گرا هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها فداکاری نمی کنند. حقیقت این است که آنها به عنوان فردی فداکار در میان دوستان و اعضای خانواده خود دیده می شوند. آنها همیشه آماده کمک هستند و هرگز از شما انتظاری ندارند و برای رفاه خود فداکاری می کنند تا آرامش خاطر داشته باشند. آنها افراد مسئولیت پذیری هستند و اشتباهات خود را می پذیرند و جبران می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها افرادی هستند که اگر در زندگی خود بودند چیزی را برای شما فدا می کردند. آنها سعی می کنند تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد کنند. افرادی هستند که زیاد به خودشان فکر نمی کنند. آنها دوست دارند که اطرافیانشان از زندگی راضی باشند و همیشه آماده کمک باشند. حتی اگر سخت ترین کارها را از آنها بخواهید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا