اخبار روز سینما

متولدین چه ماه‌هایی باهوش‌ترین هستند؟! / دوستی با متولدین این ماه‌ها را از دست ندهید!

طالع بینی یکی از روش هایی است که از گذشته برای پیشبینی رویدادهای مختلف پیش روی افراد استفاده می‌شده است. این شیوه که در زمان باستان بسیار مورد استفاده قزار می گرفته است تا کنون پر استفاده است.

طالع بینی به معنای پیش بینی آینده با مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است. طالع بینی در دوران باستان بسیار رایج بود. طالع بینی برای ازدواج و خوشبختی نیز مورد استفاده قرار می گرفت. بسیاری از دولت ها از طالع بینی برای بقای پادشاهی خود استفاده می کردند. طالع بینی به معنای پیش بینی آینده است. این روزها طالع بینی دوباره محبوب شد. در طالع بینی می توان ویژگی های شخصیتی هر ماه را شناخت.

 متولدین تیر (برج سرطان)

متولدین برج سرطان افرادی پرورش دهنده، دلسوز و مراقبت کننده هستند و دارای درجه هوشی منحصر به فردی هستند. آنا کواچ، ستاره شناس روابط می گوید: “این افراد ذاتاً شهود و حساسیت عاطفی را با طبیعت حیله گر ترکیب می کنند. این به روابط شخصی آنها کمک بیشتری می کند.”

او می افزاید: «آنها می توانند در تجارت موفق باشند زیرا می دانند چگونه پاسخی بدهند که دیگران نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. آنها در تشخیص افراد و پاسخ به احساسات دیگران عالی هستند.

از دوست تیرماهی خود انتظار داشته باشید که بدون تردید نیازهای عاطفی همه را با مهارت و نبوغ برآورده کند! این نشانه هوش هیجانی بالایی است که تعداد کمی از متولدین ماه های دیگر از آن برخوردارند.

 متولدین مهر (برج میزان)

دوست مهر ماهی شما به احتمال زیاد همیشه سرش در یک کتاب یا بازدید از موزه محلی، سینما یا سالن کنسرت غوطه ور است! به این ترتیب، آنها دانش و پایگاه های دانش در موضوعات مختلف هستند.

اما هوش آنها به همین جا ختم نمی شود. متولد شدن مهرمربوط به هنر و موسیقی است. هوش آنها می تواند از طریق خلاقیت ظاهر شود. مانند تئوری موسیقی یا هنرهای تجسمی آسان برای درک.

ناگفته نماند که این افراد سخنرانان با استعدادی هستند! این بدان معناست که آنها همیشه با دیگران صحبت می کنند و این باعث افزایش هوش آنها می شود.

 متولدین آذر (برج قوس)

متولدین آذر یا قوس ترجیح می دهد دانش را از طریق تجربه به دست آورد. این افراد تمایل به تفکر مستقل و آزاد دارند، اما تحقیق و عقلانیت را رد نمی کنند.

در واقع، تمایل آنها به جستجوی حقیقت اغلب آنها را به تلاش برای دانش بیشتر سوق می دهد. به عنوان مثال یک آذر ماهی که می خواهد یک زبان جدید یاد بگیرد، می تواند به کشور دیگری برود و از مردم محلی زبان بیاموزد.

به همین دلیل است که متولدین زیر علامت قوس فقط باهوش نیستند. اگرچه آنها عاشق خواندن و مطالعه هستند. با این حال، آنچه را که می آموزند با تجربه بیشتر به دست می آورند و آن را فراتر از سطح علمی در زندگی خود به کار می برند.

متولدین خرداد (برج جوزا)

متولدین خرداد همیشه در حال دریافت اطلاعات جدید هستند. چه در مورد موضوع مورد علاقه آنها باشد و چه شرکتی که برای آن درخواست داده اند!

ستاره شناس لیندا بری می گوید: این افراد دارای حس آگاهی قوی و توانایی بالایی در برقراری ارتباط هستند که آنها را بسیار باهوش می کند.

پس چرا آنها در صدر فهرست باهوش ترین ها نیستند؟ به گفته کواچ، متولدین این ماه به قدری حواسشان پرت است که تمایل دارند به جای توسعه تخصص خود، فقط روی موضوعات مورد علاقه خود تمرکز کنند. پس در همه چیز متخصص هستند، در هیچ چیز متخصص نیستند!

این افراد سخت کوش، قابل اعتماد و کمال گرا توسط سیاره عطارد (سیاره ارتباطات و تفکر) اداره می شوند. سطح هوش این افراد از آنها مشاوری عالی ساخته است.

 متولدین بهمن (برج دلو)

باهوش ترین افراد، متولدین بهمن هستند. برج فلکی این افراد توسط اورانوس، سیاره نوآوری، خلاقیت و آگاهی اداره می شوند.

بنابراین، این افراد دارای هوش و ادراک فراتر از پردازش عادی واقعیات و ارقام هستند. آنها اطلاعات را به خوبی تحلیل و درک می کنند و بر اساس آن عمل می کنند.

کواچ می گوید: «آنها مبتکر، جالب و اغلب جلوتر از زمان خود هستند. آنها می‌دانند که کدام روند فعلی در آینده تغییر خواهد کرد و می‌توانند چشم‌اندازی از آینده داشته باشند که دیگران آن را درک نکنند.»

انتظار نداشته باشید که این افراد بتوانند جلوی آینده نگری خود را بگیرند. آنها نه تنها در زمینه توسعه ایده درخشان و نابغه هستند، بلکه به اندازه کافی شجاع هستند که ریسک کنند و در مدت زمان بسیار کمتری از حد انتظار پیشرفت بزرگی دارند.

متولدین بهمن قطب‌نمای اخلاقی قوی هم دارند! و از این توانایی های فکری برای کمک به دیگران و تغییر جامعه به سمت بهتر استفاده می کنند. پس اگر دوست بهمن ماهی پیدا کردید، به یاد داشته باشید که آن را برای خود نگه دارید!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا