اخبار روز سینما

طالع بینی خود را با طالع بینی رومی کشف کنید


طالع بینی از آن دست کارهایی است که افراد مختلف برای به دست آوردن بینش نسبت به آینده، شناسایی شخصیت و چیزهای پیچیده می خواهند انجام دهند و گاهی اوقات در این مسیر به بیراهه می روند. یکی از بزرگترین و برجسته ترین شاخه های علم در دوران باستان، طالع بینی به نام نجوم بود که با توجه به شرایط ماه و خورشید، پدیده ها و رویدادهای طبیعی را پیش بینی می کرد.

در طالع بینی رومی، گروه شما بر اساس تاریخ تولد شما تعیین می شود. تاریخ تولد خود را از جدول زیر انتخاب کنید و توضیحات گروه خود را بخوانید.
بسته به روز تولد فردی که می‌خواهید، می‌توانید با بسیاری از حالات و شخصیت‌های طرف مقابل آشنا شوید یا بسته به روز تولدتان درباره رازهای درونتان بیشتر بدانید.

گروه طالع بینی رومی A

عشق مهمترین چیز در زندگی اوست و عاشق بودن را دوست دارد. برخی از افراد این گروه در مورد صداقت فردی که به او علاقه مند هستند چندان مطمئن نیستند. از بودن با دوستان لذت می برید و همیشه سعی می کنید یک دوست وظیفه شناس باشید. گاهی اوقات شما به سختی می توانید احساسات و عواطف خود را کنترل کنید که یکی از نقاط ضعف شما محسوب می شود. کسی که بر قلب و ذهن شما تأثیر می گذارد، این روزها کمک زیادی به شما خواهد کرد.

گروه طالع بینی رومی B

رویاها و آرزوهای شما از مهمترین مسائل زندگی شما هستند و می توانید برای تحقق آنها هر کاری انجام دهید. شما به عشق اهمیت می دهید اما ترجیح می دهید به دنبال فرد ایده آل باشید. شما خیلی به دیگران اعتماد ندارید. شما به دوستان خود اهمیت می دهید اما چیزهای زیادی را از آنها پنهان می کنید. شما متفکر هستید و همیشه دو روی سکه را می بینید. شما می توانید شریک زندگی خود را خوشحال کنید.

گروه طالع بینی رومی C

شما همیشه تصمیمات منطقی را به تصمیمات احساسی ترجیح می دهید، به همین دلیل است که دوستان زیادی دارید. شما به زندگی به عنوان یک موهبت الهی نگاه می کنید. گروهی از افراد هستند که ایده آل شما هستند و می خواهید زمان زیادی را با آنها بگذرانید. شما می توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید، اما گاهی اوقات تصمیمات شما می تواند بر شریک یا دوستانتان تأثیر منفی بگذارد. شما بسیار علاقه مند هستید که شریک زندگی خوبی برای شریک زندگی خود باشید.

طالع بینی رومی گروه D

شما همیشه هدفی در زندگی دارید که باید دنبال کنید و همیشه آماده اید تا به عزیزانتان کمک کنید تا رویاهایشان را تحقق بخشند. دوستان شما برای شما بسیار مهم هستند و شما همیشه آماده کمک به آنها هستید.

شما به ندرت می توانید احساسات خود را کنترل کنید و بنابراین گاهی اوقات مجبور می شوید دوباره کاری را انجام دهید.

طالع بینی رومی گروه E

شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق عاشق شدن هستید. شما تصمیمات احساسی را به تصمیمات منطقی ترجیح می دهید. شما زندگی را فقط سرگرمی می بینید و دوست دارید معاشقه کنید.

رویاهای زیادی در ذهن دارید اما برای تحقق آنها تلاش زیادی نمی کنید و شاید این یکی از نقاط ضعف شما باشد. شما با فردی آشنا خواهید شد که برای شما مناسب است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا