اخبار روز سینما

ببینید طالع بینی بر اساس ساعت تولد/جزئیات

یکی از عواملی که به شخصیت شما مرتبط است، ساعت تولد شماست. بسیاری از ویژگی‌ها و رفتارهای شما با ساعت تولدتان مرتبط بوده و این می‌تواند رازهایی از شخصیت شما را فاش کند.

به نقل از شمانیوز

افرادی که بین ساعت 6 تا 8 صبح به دنیا آمده اند:

متولدین بهار در طول زندگی خود حوادث و اتفاقات مرموزی خواهند داشت. باید با ید ذهنشان آرام شود تا بتوانند زندگی خود را کنترل کنند. اصولاً افراد به زیاده‌روی و زیاده‌روی معروف هستند و به دلیل همین ویژگی، آینده مالی شما در خطر است.

افرادی که بین ساعت 8 تا 10 صبح به دنیا آمده اند:

افرادی که در این زمان از روز متولد می شوند، دوستی های اجتماعی خوبی را تجربه می کنند، وضعیت مالی آنها تقریباً در وضعیت خوبی باقی می ماند و پول نقش مهمی در زندگی آنها دارد.

با این حال، این افراد در طول زندگی خود استرس و نگرانی را نیز تجربه خواهند کرد.

متولدین 10 صبح تا 12 صبح:

شاید خوش شانس ترین افراد کسانی باشند که بین ساعت 10 تا 12 صبح به دنیا آمده اند، این افراد تقریبا در هر مسیری که می روند به موفقیت و هدف خود می رسند، در یک جمله زندگی سرشار از موفقیت و سربلندی این افراد است.

متولدین 12:00 تا 14:00:

این دسته از افراد با سفرهای کاری و تفریحی فراوان زندگی متنوعی خواهند داشت. آنها افرادی هستند که با خوش شانسی، ذهن خلاق و مایل به پیروی از اعتقادات مذهبی احاطه شده اند.

اصولاً این افراد به خاطر مهربانی و رفتار خوبشان مورد ستایش قرار می گیرند.

متولدین 2 تا 4 بعد از ظهر:

افرادی که در این ساعت به دنیا می آیند ارتباط مستقیمی با امور مالی و پولی خواهند داشت و این رابطه به شغل آنها، مشاغلی مانند بانکداری، حسابداری و … ختم می شود. به طور کلی این دسته از افراد توانایی فوق العاده ای در مدیریت مالی و پول خواهند داشت.

متولدین 4 تا 6 بعد از ظهر:

این دسته از افراد زندگی خود را پر از مسئولیت ها و امور مهم خواهند کرد. زندگی شما بعد از ازدواج قدرت بیشتری در زمینه پیشرفت خواهد داشت، اصولا انتخاب افراد حرفه ای برای برقراری ارتباط راه موثر موفقیت شماست.

متولدین ۶ تا ۸ شب:

افرادی که بین ساعات غروب و ساعات اولیه شب به دنیا می آیند در زندگی خود به اطرافیان و اعضای خانواده خود بستگی دارند و معمولاً با کمک آنها به اهداف خود می رسند. برای این دسته از افراد زندگی اجتماعی اولویت اول و زندگی خانوادگی در اولویت دوم خواهد بود.

متولدین 8 تا 10 شب:

این افراد دارای خلاقیت ذهنی بالایی هستند، از با استعدادترین و توانمندترین افراد جامعه خواهند بود. متولدین این ساعت از شب همیشه انگیزه و امید موفقیت را در درون خود دارند و در هر زمینه کاری که وارد شوند موفق خواهند شد.

متولدین 10 تا 12 شب:

طبق طالع بینی هندی، این دسته از افراد در آینده شغلی در زمینه املاک و مستغلات خواهند داشت. بی مسئولیتی یکی از ویژگی های منفی است که شما را در کنار یکدیگر به شکست و موفقیت در زندگی تان می رساند.

متولدین 12:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد:

این افراد متفکر و ماجراجو هستند، اصولاً در طول زندگی خود سفرهای زیادی را تجربه می کنند و لذت آنها از این راه حاصل می شود.

افرادی که در این دوره به دنیا می آیند، به خصوص از نظر شغلی، ارتباط بیشتری با رسانه دارند.

متولدین 2 تا 4 بامداد:

این دسته از افراد در زمینه تغذیه و صنعت آشپزی موفق خواهند بود و در نهایت همه چیزهایی که مربوط به مواد غذایی و خواربار است و کارشان در این زمینه برای روحشان مناسب خواهد بود.

وضعیت خانوادگی و مالی این گروه در وضعیت خوبی خواهد بود.


Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/طالع-بینی-بر-اساس-زمان-تولد/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا