اخبار روز

کمک صنعت طلا به تولید ارز!

به نقل از شمانیوز، مدیرعامل اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفت و گو با سایت طلا، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان را برتر از اکسپوی تهران دانست و گفت:  خوشبختانه در این نمایشگاه شاهد آخرین و به روزترین دستگاه‌ها و ماشین آلات هستیم.

وی همچنین دیدار با همکاران و پیشکسوتان طلا و جواهر را اتفاق خوبی در این نمایشگاه دانست و گفت: این دیدارها دستاوردهای خوبی در صنعت طلا به همراه خواهد داشت.

تقی زادگان گفت: متأسفانه حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه تهران با توجه به اینکه تهران پایتخت کشور است بسیار کم بوده و در اصفهان به دلیل دوری نمایشگاه از شهر قطعا بر تعداد بازدیدکنندگان تأثیر گذاشته است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ماشین آلات و زیرساخت های تولیدی دانست و گفت: باید آنقدر تولید را گسترش دهیم که از ترکیه پیشی بگیریم.

وی همچنین از زمان برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر مشهد در آبان یا آذرماه خبر داد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد خاطرنشان کرد: مسئولان با حضور خود می توانند به جمع آوری ارز از این صنعت کمک کنند زیرا این کشور نیاز به جمع آوری ارز دارد و ما باید تولید خود را افزایش دهیم.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 2000 تولید کننده نقره در مشهد فعال هستند و با توجه به اینکه واردات شمش طلا، نقره و پلاتین از تاریخ 01/06/1301 آزاد شده است، اگر خروج مصنوعات و کار ساخته شده از ایران نیز آزاد شود به ارز آوری کشور کمک خواهد کرد.

کمک صنعت طلا به تولید ارز!کمک صنعت طلا به تولید ارز!

وی در پایان از زحمات مسئولان، دست اندرکاران و برگزارکنندگان نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا