اخبار روز سینما

صمیمیت امیرمحمد متقیان و علی شادمان در این عکس مشخص شد


عکسی از امیرمحمد متقیان و علی شادمان منتشر شد که نشان از صمیمیت این بازیگر دارد. امیرمحمد متقیان تک فرزندی که مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران است در زمینه نقاشی و چاپ و طراحی پارچه مشغول به کار است. وقتی از مغازه خارج شد یکی از مدیران تماشاخانه ساوه آمد. پوستر تبلیغاتی امیرمحمد متقیان امیرمحمد که تابستان 1393 به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام جم حضور داشت با داریوش فضیایی مجری این برنامه دیدار کرد. امیر محمد متکیان او صدای دلنشینی دارد و بیش از 50 آهنگ شادی و کودکانه را در برنامه های سرگرمی با آموپورنگ خوانده است.

داستان ورود به تئاتر

تابستان ها که بیکار بودم با پدرم به مغازه می رفتیم، یک روز که پدرم از مغازه خارج شد، یکی از مدیران تئاتر ساوه برای سفارش پوستر تبلیغاتی آمد، اگر از من خوشش می آمد لبخند می زد. و گفت: “آیا تو پسر مردی هستی که صاحب فروشگاه اینجاست؟” گفت. گفتم بله، خلاصه مقداری پول به من داد و بدون اینکه چیزی بگوید رفت، اما خیلی زود پیشنهاد من برای ورود به تئاتر را با پدرم در میان گذاشت، آن زمان من در رتبه دوم بودم. کلاس دبستان

امیر محمد متکیان

دسترسی به تلویزیون

امیرمحمد که در تابستان 1383 مهمان برنامه کودک و نوجوان شبکه جام جم بود با داریوش فضیایی مجری برنامه آشنا شد و در آن برنامه بلبل گابی از او دعوت کرد و به کمک او آمد. او از تیم برنامه مجری مشترک آموپورنگ شد.

رویاهای برآورده نشده

آن روزها که عاشق ماشین و بازیگری بود، از 8 سالگی رویای فوتبال و دوچرخه سواری در خیابان را در سر داشت و شادی و خنده های رنگارنگی را برای همسالانش به ارمغان آورد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا