اخبار روز سینما

منتظر اکران فیلمی با نام “مهمانسرای دو دنیا” از شهاب حسینی باشید!

فیلم سینمایی «مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی شهاب حسینی و بازی پریناز ایزدیار پروانه نمایش دریافت کرد. بر همین اساس مجوز نمایش این فیلم به عنوان یک اثر غیر سینمایی صادر شده و بستر پخش آن شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

به گزارش پی ام آپ، شهاب حسینی در ادامه فعالیت خود در عرصه کارگردانی، فیلمی با عنوان «مقیمان ناکجا» را با نگاهی به نمایشنامه ای به همین نام نوشته امانوئل اشمیت کارگردانی کرد. این فیلم که بازیگرانی چون پریناز ایزدیار و آرمان درویش در آن به ایفای نقش پرداخته اند به تازگی با نام جدید «مهمانسرای دو دنیا» پروانه نمایش دریافت کرده است.

پروانه نمایش «مهمانسرای دو دنیا» به صورت یک اثر غیر سینمایی صادر شده است، بنابراین از طریق شبکه نمایش خانگی بدون اکران در سالن ها توزیع و پخش می شود.

شهاب حسینی به عنوان تهیه کننده و بازیگر فیلمی با عنوان «نرگسی» آماده پخش دارد و اخیرا مجوز نمایش این فیلم صادر شده است. فیلم سینمایی «نرگسی» به کارگردانی پیام اسکندری ساخته شد و به جز حسینی بازیگران دیگری چون حسین اسکندری، شیرین آقاکاشی، غزاله نظر و بهناز جعفری در آن به ایفای نقش پرداختند.

شهاب حسینی سال گذشته فیلم «تالاخون» را روی پرده سینماها داشت و سریال «پوست شیر» که در آن بازی کرده بود از شبکه خانگی پخش شد. وی در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به کارگردانی حامد عنقا است. این سریال برای پخش از شبکه برنامه خانگی تولید شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا