اخبار روز سینما

صدر نشینی The Super Mario Bros. Movie در باکس آفیس برای دومین هفتۀ متوالی

کریس راک برنامۀ زندۀ نتفلیکس را اجرا خواهد کرد: نتفلیکس اعلام کرد که کریس راک بازیگر به شدت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آمستردام (آمستردام 2022).

هنوز تعداد زیادی درمورد این ویژه برنامه به بیرون درز پیدا نشده است. اما انتظار می رود که این برنامه در اوایل سال ۲۰۲۳ پخش شود. کریس راک قبلاً در سال ۲۰۱۸ در ویژه برنامۀ کمدی (Tamborine) با نتفلیکس همکاری کرده بود. همچنین در اوایل ۲۰۲۲ در جشنواره کمدی این شبکه در برنامه برنامه در شبکه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی در برنامه برنامه در برنامه برنامه

معاون «رابی پروو» بخش و برنامه‌های کمدی نتفلیکس درمورد کریس راک گفته است: «کریس راک از نمادین‌ترین و مهم‌ترین کمدین‌های نسل ماست. بسیار خوشحال است که دنیا قرار است شاهد برنامۀ زنده باشد و این رویداد به بخشی از تاریخچه نتفلیکس اضافه خواهد شد.

این هفتین ویژه برنامۀ استندآپ کریس راک خواهد بود. او تا حال در پنج ویژه برنامۀ برای اچ بی ساخته شده است و همینطور در ویژه های (Bigger & Black) و (Bring the Pain)

این رویداد مهم می باشد زیرا اگر نتفلیکس از برنامۀ زندۀ خود احساس کند ممکن است در آینده با برهه زندگی فراوانی از سمت این پلتفرم پلتفرم رو به رو شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا