اخبار روز سینما

در برنامه “صداتو” می‌توانید برنده سکه تمام بهار آزادی شوید!/ جزئیات خبر

به نقل از شمانیوز، مسابقه «صداتو» با اجرا و همراهی محسن کیایی که پخش آن به قسمت سوم نزدیک می شود، برای اولین بار امکان تعاملی حضور مخاطب در سکوهای نمایش خانگی را ایجاد کرده و بینندگان می توانند راست یا چپ را انتخاب کنند. بد با شرکت کننده اصلی در حین تماشای برنامه، شرکت می کند. علاوه بر ایجاد فرصت برای هیجان بیشتر برنامه، در هر قسمت از بین شرکت کنندگان این فضای تعاملی، به سه شرکت کننده که به سوالات پاسخ صحیح داده باشند، یک سکه رایگان اهدا می شود.

در برنامه "صداتو" می‌توانید برنده سکه تمام بهار آزادی شوید!/ جزئیات خبر

برندگان خوش شانس هر قسمت در ابتدای قسمت بعدی اعلام خواهند شد. بدیهی است برندگان با قرعه کشی و از بین شرکت کنندگانی که به چهار سوال از شش سوال مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، انتخاب خواهند شد.

«صداتو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده فضایی اسرارآمیز و موزیکال دارد که با راه اندازی ماژول پرسش و پاسخ به دنبال غافلگیری مخاطب است. در این مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی جهله و محسن شریفیان در یک گروه چهار نفره به عنوان «یاور» شرکت کنندگان را در طول مسابقه راهنمایی می کنند.

در میان خوانندگانی که در “صداتو” اجرا می کنند، شرکت کنندگان باید تشخیص دهند که کدام خواننده با صدای واقعی می خواند و کدام خواننده به شرکت کننده تقلب می کند.

«ساداتو» چهارشنبه هر هفته در شبکه نمایش های داخلی و از پلتفرم فیلمو به نمایش در می آید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/صدای-تو-به-صفحه-جدیدی-تبدیل-شد-شاید-یک-س/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا