اخبار روز سینما

ناگفته‌های “مارال فرجاد” از ازدواجش با یک مرد مغرور به نام امین!/ جزئیات خبر

جزئیات ازدواج و آشنایی مارال فرجاد با همسرش را از اینجا بخوانید.

مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون، به تازگی فیلم جدیدی از امین تارخ منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید. او از یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است. در سال گذشته، مارال فرجاد از ابتلایش به سرطان خبر داده بود، اما اخیراً اعلام کرده است که وضعیت بیماری‌اش بهبود یافته است. در ادامه، می‌توانید صحبت‌هایی از مارال فرجاد را بخوانید.

ناگفته‌های "مارال فرجاد" از ازدواجش با یک مرد مغرور به نام امین!/ جزئیات خبر

ماجرای ملاقات و ازدواج مارال فرجاد با همسرش امین

مارال فرجاد، همراه با خواهرش مونا، در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و به سؤال مهران مدیری درباره آشنایی و ازدواجش با همسرش امین، به این شکل پاسخ داد:

“برای تمرین یک تئاتر به پیشنهاد یکی از دوستان، به دفتر ایشان مراجعه کردیم. در آنجا با آقایی به نام امین آشنا شدم که بسیار خوشتیپ و جدی بود و در دفتر فعالیت می‌کرد. اصلاً از او خوشم نیامد و به دوستم گفتم که چرا اینطور رفتار می‌کند و چرا قیافه می‌گیرد؟

دوستم درباره تحصیلات و کار او توضیح داد و من در پاسخ گفتم که چقدر شوهر بودن به درد می‌خورد. پس از مدتی، دوستم به من اطلاع داد که امین قصد دارد با من صحبت کند و این ماجرا به ازدواج ما انجامید.”

تاکنون عکس مارال فرجاد و همسرش امین به صورت تایید شده منتشر نشده و عکسی از همسر مارال فرجاد نیز وجود ندارد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/صحبت-مجردی-درباره-ازدواج-مارال-فرجاد-و/
  • مارال فرجاد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا