اخبار روز سینما

صحبت‌های جنجالی شیلا خداد در خصوص مادر شدنش! / فخر فروشی خداد با همسر تمام عیارش! + عکس

شیلا خداد یکی از زیباترین بازیگران ایرانی است که بسیار کم حاشیه است. او به دلیل مادر بودن چند سالی است که از فضای سینما و تلویزیون فاصله گرفته است. در ادامه صحبت‌های جالب او را پیرامون مادر شدن می‌شنوید.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر ملت: شیلا خداداد در دهه 80 با بازی در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. شیلا خداداد در این سریال نقش دختری هندی را بازی می کرد که برای ازدواج با پسر ایرانی به تهران آمده بود. شیلا خداداد همچنان در فیلم ها و سریال های مختلف به ایفای نقش پرداخت. همسر شیلا خداداد دکتری به نام فرزین سرکارات است. شیلا خداداد و همسرش دو فرزند دارند.

شیلا خداد بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما با گرفتن عکسی به مخاطب نشان دهد که همسرش را بیش از حد دوست دارد.

شیلا خداداد بازیگر ایرانی است که با بازی در نقش سیتا در سریال مسافری از هند بسیار به شهرت رسید. او با یک جراح بینی ازدواج کرده و حاصل ازدواج آنها یک پسر و یک دختر است.

صحبت‌های جنجالی شیلا خداد در خصوص مادر شدنش! / فخر فروشی خداد با همسر تمام عیارش! + عکس

شیلا خداداد و همسرش در کنسرت رضا صادقی

شیلا خداداد بازیگر معروف سینما و تلویزیون به همراه همسرش فرزین سرکارات پزشک متخصص جراحی زیبایی به دبی سفر کرده است.

این دو نفر مهمان کنسرت اخیر رضا صادقی در دبی بودند که تصاویر آنها را در ادامه مشاهده می کنید:

IMG_20230615_092110_011

عاشقانه شیلا خداداد برای همسرش

شیلا خداداد بازیگر سرشناس سینما با انتشار عکسی از خود و فرزندش و انتشار شعری عاشقانه به همسرش ابراز علاقه کرد.

شیلا خداداد برای همسرش که جراح فک و صورت است نوشت: “من دختر پاییزو آبانم/ دیوانه‌ات هستم و میمانم”

شعر مشترک شیلا خداداد سروده مریم حیدرزاده است.

1

شیلا خداداد: به جای سیمرغ یک همسر تمام عیار دارم!

شیلا خداداد از این که برخی کاربران فضای مجازی نسبت به اظهار نظرهای او مخالفت می‌کنند نوشت:

او گفت که به دلیل تمایل خودش که تمام وقتش را به خانواده و فرزندانش اختصاص دهد کمتر در حرفه بازیگری کار کرده است.

این بازیگر که سال گذشته در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته بود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام برام جالبه که هر پستی که میذارم یا یکی از طرف من پست میذاره بعضی از دوستان که کم نیستند می گن مگه تو بازی می کنی که نظر میدی؟ من چند سال اخیر خیلی کم کار بودم می دونید چرا؟ چون یه روز که خیلی پر کار بودم تصمیم گرفتم بچه دار شوم “وقتی بچه دار شدم نتوانستم چندین کار را همزمان انجام دهم، بنابراین تصمیم گرفتم فقط یک مادر باشم.”

وی در ادامه نوشت: خیلی از همکاران عزیزم کار می کنند و مادر هستند، اما نتوانستم، امروز تمام وقتم برای خانواده و کتاب هایم است… سیمرغ ندارم اما یک همسر کامل و پشتیبان دارم. من خیلی از موقعیت‌های کاریم رو از دست دادم ولی دو تا بچه دسته گل دارم. روحم آرومه حالم خوبه از هیاهو دورم و به شغل امروزم افتخار می‌کنم. مهم بودن رو با تمام وجودم احساس می‌کنم”

88888صحبت‌های جنجالی شیلا خداد در خصوص مادر شدنش! / فخر فروشی خداد با همسر تمام عیارش! + عکس

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد 1359 در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. پس از این تجربه در چند فیلم دیگر بازی کرد اما بازی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال 1360 بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های دهه 80 تلویزیون ایران بود.

شیلا خداداد به بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی ادامه داد و با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تلویزیون شبکه داخلی را نیز تجربه کرد. در سال 1398 کتابی با ترجمه شیلا خداداد با عنوان «بعضی راز ها را باید نگه داشت» با موضوع کودک آزاری منتشر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا