اخبار روز سینما

شیطان پرست شدن لیلا اوتادی از شایعه تا واقعیت / نقد و بررسی فیلم نیوکمپ!

به نقل از شمانیوز، لیلا اوتادی اینستاگرامش را با انتشار عکسی از محافظانش به روز کرد. لیلا اوتادی متولد چهارده مرداد ماه سال 1362 در تهران است. لیلا اوتادی  در سال ۹۷ ازدواج کرد و با انتشار پستی در اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد. لیلا اوتادی با حضور در برنامه خندوانه رامبد جوان خطاب به جمعیت گفت: 27 زندانی را آزاد کردم.

لیلا اوتادی شیطان پرست

در یکی از نمونه های اخیر در سکانسی از قسمت اول سریال کمپ جدید به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فیلمو شاهد حضور مشهود یکی از معروف ترین نمادهای فرقه های مخفی و شیطان پرستی بودیم. زن. قرمز جالب اینجاست که او به غیر از خانم لیلا اوتادی (که نقش خودش را در این سریال به عنوان یک بازیگر و سلبریتی معروف بازی می کند) کاملاً شبیه به زن قرمزپوش است و تاج معروف خود را بر سر می گذارد که در پس زمینه تصویر نیز دو نفر است. گاوهایی را ببینید که در حالت انسانی نشسته اند و چیزی در دستان خود گرفته اند. “گاو” خود تصویری مشهور در نمادشناسی و دنیای اساطیر است و در درجه اول به “بعل” (خدایان محلی از زمان قبل از ظهور ادیان ابراهیمی در فلسطین باستان، در میان مردمانی مانند کنعانی ها، فنیقی ها و عمالقی ها) اشاره دارد). البته گاو نماد خدایان بت پرست در بین النهرین و مصر باستان نیز هست. معروف ترین بعل در کتاب مقدس مولوخ یا مولک نام دارد و مراسم نذری نوزاد و سوزاندن آن در پای بت بزرگ مولوخ در نقاشی های باستانی ثبت شده است.

همچنین زمانی که شخصیت مجتبی سرچشمه (حمید انگی) از اتاق تمرین لیلا اوتادی خارج می شود، در پس زمینه نیز شاهد دو «ابلیسک» هستیم که در کنار هم قرار گرفته اند. ابلیسک خود یکی از معروف ترین نمادهای ماسونی است، اما مهمتر از آن این است که این دو ابلیسک که در این سکانس از سریال می بینیم، وضعیت دو ستون در کنار یکدیگر را تشکیل داده اند. این دو ستون یکی از مشهورترین اجزای نمادشناسی ماسونی است و دو ستون معروف معبد ماسونی با نام های بوآز و یاکین به همراه صفحه شطرنج از شناخته شده ترین نمادهای فراماسونری به شمار می روند.

زن قرمزپوش نمادی از طغیان علیه خداوند است

زنی با لباس قرمز که در عهدین (عهد عتیق و جدید) و اسطوره های باستانی فرهنگ یهودی-مسیحی نماد لذت گرایی، نفس گرایی و عصیان علیه خداست، اسطوره و نماد بسیار محبوب سرگرمی در غرب (به ویژه در هالیوود) بوده است. برخی از پژوهشگران عهد عتیق او را برابر با «ایشتر» (اشتروت) یا «اینانا» الهه بابلی می دانند و برخی او را معادل «لیلیت» همسر ابلیس (اسماعیل) در اساطیر معرفی کرده اند. مسیحیت بدوی چقدر فیلم و موسیقی در مداحی یا نمایش او ساخته شده است. یکی از معروف ترین آهنگ های پاپ وسترن ترانه «بانوی قرمز پوش» از ستاره معروف پاپ دهه 1980 کریس است. دی این یک برگ بود در آخرین رویدادهای مرتبط، می توان به این اشاره کرد که چه در مراسم جوایز گرمی و چه در مراسم سوپربول، سلبریتی هایی که به عنوان زنانه لباس قرمز پوشیده بودند.

بدون شک فردی که نام و آیین «زن قرمزپوش» را در قرن بیستم احیا کرد، کسی جز آلیستر کراولی نبود. آلیستر کرولی، نقاش، شاعر، جادوگر و فرقه‌پرست انگلیسی در جوانی جذب دنیای غیبی، جادوی سیاه و دنیای تاریکی شد و برای به دست آوردن مکاشفات تاریک و ارتباط با ارواح شیطانی به مصر سفر کرد. اصرار و اصرار او بر انجام ریاضت‌ها و تمرین‌های شیطانی برای کسب قدرت‌های جادویی باعث شد که به گفته خودش روحی اهریمنی به نام «آیواس» در هرم بزرگ جیزه و محتوای کتاب و آیینی جدید به نام «تلما» برای او ظاهر شود. . به او تلقین کند

کراولی که خود را “جانور 666” و “بدترین مرد جهان” می نامید، خود و پیامبر دین جدیدی را انتخاب کرد که شعار اصلی آن شعار معروف شیاطین (لوسیفریان) است: هر چه می خواهی بکن. ( برای برآوردن خواسته ها و شهوات خود محدودیتی ندارید).

کراولی که پیروانی برای فرقه شیطان پرستی خود پیدا کرده بود، معابدی را برای فرقه تلما در شهرهایی مانند پاریس تأسیس کرد و در آنجا مراسمی به نام «بابالون» را انجام داد که تمرکز آن «سکس جادویی» بود. در این مناسک بدخواهانه ترین و غیرقابل تصورترین اعمال جنسی و انحرافات اخلاقی به صورت دسته جمعی انجام می شد و هدف از انجام آن فراخوانی و احضار ارواح شیطانی دنیای تاریک و تصرف اعضا توسط ارواح برای کسب قدرت های مادی و فرامادی بود. یکی از شخصیت های اصلی در دین تلما و آیین های بابل، آلیستر کراولی بود: زن قرمزپوش (فاحشه بابل) در واقع کراولی همیشه در دعاهای خود از فاحشه بابلی کمک می گرفت و یک “قربانی” انسانی انجام می داد. او در آیین‌های واقعاً تاریک و شوم کراولی، کودکان مورد تجاوز و قربانی قرار می‌گرفتند و خود کراولی بارها به ارتکاب این جنایت در جمع پیروانش اعتراف کرده بود. او در پاراگراف 17 کتابچه راهنمای مناسک جادوی سیاه عبارت معروفی دارد:

“برای بالاترین دستیابی معنوی، باید فداکاری مناسب را انتخاب کرد که دارای بزرگترین و خالص ترین قدرت باشد. یک فرزند پسر، با معصومیت کامل و هوش عالی، قربانی رضایت بخش مناسبی است…”

گفته می شود که از ابتدای دعوت شیطانی کراولی، چهره های مشهور بسیاری از حوزه های مختلف (سیاست، علم، هنر، اقتصاد و…) مخفیانه به او پیوسته اند. امروزه بسیاری از پژوهشگران فرقه های مخفی بر این باورند که حداقل یکی از مراسم اصلی که «نخبگان» هالیوود به آن اعتقاد دارند و در محافل مخفی خود به آن عمل می کنند، آیین شیطان پرستی کراولی است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا