اخبار روز سینما جهان

خیلنت همسر “ناتالی پورتمن” با این دختر ۲۵ ساله!/ عکس

جزئیات خبر خیانت همسر ناتالی پورتمن را از اینجا بخوانید.

چند هفته پیش، شایعاتی درباره خیانت بنجامین میلپید، همسر ناتالی پورتمن، به خبر رسید. در آن زمان، گزارش‌ها مدعی بودند که آنها سعی در بازسازی رابطه خود دارند. اما به نظر می‌رسد تلاش آنها به نتیجه مطلوب نرسیده و پس از 11 سال زندگی مشترک، جدایی رخ داده است.

با این حال، یک منبع نزدیک به زوج، این شایعات را تکذیب کرده و بیان کرده است که هیچ تصمیم قطعی برای جدایی گرفته نشده است. اما یک منبع دیگر این ادعا را تأیید کرده و گفته است: “پس از انتشار خبرها درباره رابطه او (بنجامین)، آنها سعی کردند روی ازدواج خود کار کنند، اما در حال حاضر در حال پایان دادن به آن هستند.”

در ماه ژوئن، مجله فرانسوی Voici در یک مقاله ادعا کرده بود که همسر 46 ساله ناتالی پورتمن رابطه‌ای با یک زن جوان 25 ساله داشته است.

خیلنت همسر "ناتالی پورتمن" با این دختر ۲۵ ساله!/ عکس

پس از رسانه‌ها، ناتالی پورتمن در کمترین زمان پس از انتشار خبر خیانت، با حلقه ازدواجش در عمومی دیده شد. اما در سفر اخیرش به سیدنی، استرالیا، به تنهایی و بدون حلقه ازدواج دیده شد.

در اوایل ماه مارس، ناتالی پورتمن اطلاعیه خیانت همسرش را دریافت کرد و از آن زمان، این زوج جدا از هم زندگی می‌کنند. در آن زمان، یک منبع نزدیک به آنها تأیید کرده بود که ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید هنوز با یکدیگر هستند و رابطه‌ی ادعایی «کوتاه و پایان یافته است».

این فرد خاص این اتفاق را به عنوان یک “اشتباه بزرگ” توصیف کرده و ادعا کرده است که بنجامین میلپید، به 45 سالگی، از درجه اشتباه خود آگاه بوده و سعی دارد رابطه‌اش با ناتالی پورتمن را ترمیم کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا