اخبار روز سینما

وقتی پشه مشاوره کاشت ناخن می دهد !/شوخی پشه با آرایشگران و ناخن کاران وایرال شد!

آیتم پایانی قسمت 23 «مهمونی» با حضور ایرج طهماسب و پشه از روز چهارشنبه در شبکه های اجتماعی مورد استقبال ویژه قرار گرفته است. ظاهر شدن پشه با یک کلاه‌گیس، خاطره دوست شدنش با دختری به  اسم پشی‌ناز، نیش زدن ناخن‌کار و تلاش برای لمینت کردن ناخن‌ها و کراتینه کردن موهای طهماسب، موقعیت جذابی را رقم زده.

به گزارش پی ام آپ، ایرج طهماسب در قسمت 23 «مهمونی» شوخی جالبی با حال و هوای برخی آرایشگران در آرایشگاه های زنانه انجام داد و پشه با نیش زدن یک ناخن‌کار نشان دهنده حال و هوای آرایشگاه ها بود.

داستان از این قرار است که پشه به آرایشگاه کوچه رفت و در آنجا با دختری به نام «پشی‌ناز» دوست شد. پشه ای که مثل خانواده اش خون نمی خورد و به جای مردم از لاک و ماتیک و پنکیک استفاده می کنند.

پشه در حین صحبت از خاطرات دوستی اش با پشیناز، یک بار حالش عوض می شود و از طهماسب می پرسد که آیا برای ناخن هایش وقت گذاشته است یا نه؟ حال و هوای پشه با گذشت زمان تغییر می کند و از یک جایی به بعد طهماسب نیز وارد بازی او می شود. طهماسب می گوید برای اینکه ناخن هایش را درست کند به آرایشگاه دیگری می رود چون در آرایشگاهش ناخن کار خوبی ندارند.

پشه هم عصبانی می شود و به او می گوید که لابد پیش فردی به اسم «شیرین‌جون» می‌رود و به شیوه ناخن‌کارهایی که کار هیچ هنرمند دیگری را قبول ندارند، شروع به گلایه می کند و می گوید که شیرین شاگرد او بوده و حالا او برای خودش شاخ شده است کثافت زده به ناخن‌های طهماسب. سپس گفت شیرین موهای طهماسب را کراتینه کرد و از زیر سوزاند. طهماسب به این شوخی پیوست و تایید کرد که تمام موهایش به خاطر کراتینه ریخته است.

به هر حال آخر داستان به او گفت بهتر است ناخن هایت را به جای ژل لمینت کنی و با آن پسری که قبلا به او گفته بود 206 سفید دارد و کتکش می‌زند، بهم بزند. پشه گفت پسرخاله‌اش عکس طهماسب را دیده و از او خوشش آمده به شرط اینکه موهایش را N8 بزند.

از روز چهارشنبه بازنشر این ویدیو با استقبال زیادی مواجه شده است. افراد زیادی در کامنت های پست های مربوط به این قسمت نوشته اند که واقعا در آرایشگاه ها با چنین موقعیت هایی مواجه شده اند و به همین دلیل آن را بسیار جذاب می دانند.

«مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب هر هفته چهارشنبه ها روی سکوهای فیلمو و نماوا اکران می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا