اخبار روز سینما

مرکز فناوری و نوآوری های توانبخشی شهید دکتر فیاض بخش افتتاح می شود!/عکس و جزئیات

مرکز فناوری و نوآوری های توانبخشی با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جمعی از اساتید، دانشجویان و شرکت های فناور، شتابدهنده ها و برخی توانخواهان، روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه افتتاح خواهد شد.

مرکز فناوری و نوآوری های توانبخشی شهید دکتر فیاض بخش افتتاح می شود!/عکس و جزئیات


به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تجهیزات پزشکی، مدیر کل صندوق، دکتر سلمانی اعلام کرد: مرکز فناوری و نوآوری های توانبخشی توسط صندوق تحقیقات و فناوری تجهیزات پزشکی جامعه عمران و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شد. و دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در حوزه توانبخشی با هدف حمایت از استارت آپ ها و متخصصان فناوری در این حوزه و توسعه اکوسیستم کسب و کار نوپا. . راه اندازی شد.

حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا، توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری، توسعه شبکه فعالان توانبخشی متشکل از دانشگاهیان، فناوران و شرکت های تولید مثل و حل مشکلات اجتماعی معلولان را می توان از اهداف این مرکز برشمرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا