اخبار روز سینما

“شهره سلطانی” قصد ندارد پیر شود!/ جدیدترین عکس او که شبیه به 20 ساله‌هاست!

شهره سلطانی بازیگر تلویزیون و سینما عکسی از چهره جدید خود در سن 52 سالگی منتشر کرد اما او در این عکس، 30 ساله به نظر می رسد و جوان است.

عکس/ شهره سلطانی ۵۲ ساله با این عکس ثابت کرد ۳۲ ساله است.

در سال 1370، شهره سلطانی با بازی در سریال تلویزیونی “روزی روزگاری” به کارگردانی امرالله احمدجو، حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. وی در سال 1372 نیز با بازی در فیلم “عبور” به کارگردانی غلامرضا رمضانی، اقدام به بازی در صنعت سینمایی کرد. اما فعالیت وی در سینما تا سال 1388 ادامه نداشت. با این حال، او همچنان در عرصه تلویزیون فعالیت می‌کند و دو سال پیش در سریال “پلاک ۱۳” شبکه سه، نقشی را به ایفا رساند.

عکس/ شهره سلطانی ۵۲ ساله با این عکس ثابت کرد ۳۲ ساله است.

او ساعاتی پیش عکسی منتشر کرد و جوانی خود را در 52 سالگی به رخ کشید. برخی از کاربران درباره راز جوانی او سوال کرده اند و سلطانی پاسخی نداده است.

عکس/ شهره سلطانی ۵۲ ساله با این عکس ثابت کرد ۳۲ ساله است.

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون ایران در 14 بهمن 1348 در بجنورد به دنیا آمد. وی فعالیت حرفه ای خود را در زمینه اجرا از سال 1370 آغاز کرد. شهره سلطانی فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

عکس/ شهره سلطانی ۵۲ ساله با این عکس ثابت کرد ۳۲ ساله است.

 

فهرستی از آثاری که در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده عبارت است از: “روزی روزگاری”، “این خانه دور است”، “بیا تا گل برافشانیم”، “ضلع ششم”، “شلیک نهایی”، “عبور از تله”، “سه مرد عامی”، “آدم برفی”، “توطئه”، “طاغوت”، “خانه سبز”، “خانه عشق”، “قرمز”، “قصه‌های شهرک سینمایی”، “صدایم کن”، “همسفر”، “رستوران خانوادگی”، “جوانی”، “تارا و تب توت فرنگی”، “رای باز”، “این زن حرف نمی‌زند”، “هنگامه”، “پای پیاده”، “برای آخرین بار”، “سقوط”، “قتل آنلاین”، “جای او دیگر خالی نیست”، “حس پنهان”، “قرنطینه”، “مار و پله”، “ترش و شیرین”، “گیلعاد”، “زیگزاگ”، “خون‌بها”، “هفت سین”، “قبر مشترک”، “قاب خاطره”، “کوتاه مثل زندگی”، “پنچری”، “لحظه گرگ و میش”، “شرایط خاص” و “خانه امن و خسوف”.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا