اخبار روز سینما

شهرزاده کمال زاده چه تغییری کرده است؟


شهرزاد کمال زاده عکس های جدیدی را منتشر کرد که در استودیو گرفته شده است. شهرزاد کمال زاده بازیگر ایرانی است. عکس جدید شهرزاد کمال زاده را در ادامه مشاهده می کنید. شهرزاد کمال زاده با سریال راه توژو به شهرت رسید. شهرزاده کمال زاده او در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرد. شهرزاد کمال زاده به حیوانات علاقه زیادی دارد.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاده کمال زاده (متولد 7) فروردین 1364، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او کار خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «زهون چش» کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از حضور در آثاری چون «راه طولانی» و «عقاب صحرا» به شهرت رسید. این بازیگر در سریال تلویزیونی گاندو ۲ نیز بازی کرده است.

خانم کمال زاده در خانواده ای فقیر به دنیا آمد و تنها یک خواهر دارد. خانواده او در ابتدا با ورود او به عرصه بازیگری مخالف بودند و او به تدریج با این حرفه سازگار شد. در شبکه ها و سایت های مجازی آمده است که او متولد همدان است اما این بازیگر این موضوع را تکذیب کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا