اخبار روز

بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در پی حمله اسرائیل شهید شد!/جزئیات

یک بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در پی حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به غزه جان باخت.

به گزارش ایرنا، روزنامه مصری الوطن از شهادت «رشید دبور» بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین و باشگاه بیت حانون در نوار غزه در پی حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش الوطن، خانه رشید دبور توسط جنگنده های رژیم اشغالگر به شدت گلوله باران و بمباران شد که در نهایت به شهادت وی در زیر آوار انجامید.

دبور در لیست ورزشکاران شهیدی قرار گرفت که در سال های اخیر به دست رژیم اشغالگر به شهادت رسیدند. در اوایل سال 2022، نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله به نابلس، احمد عاطف را به شهادت رساندند. همچنین Muhammad Abu Hashhash، بازیکن فقید فوتبال باشگاه الفوار فلسطین نیز در سال 2016 توسط صهیونیست ها به شهادت رسید.

شش روز از آغاز حمله حماس به سرزمین های اشغالی با شلیک حدود پنج هزار راکت می گذرد. بر اساس آمار منتشر شده در این مدت بیش از 1300 اسرائیلی جان خود را از دست دادند. همچنین در این مدت 1354 فلسطینی شهید و هزاران نفر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی که در روزهای اخیر در میدان نبرد با مقاومت فلسطین متحمل شکست شرم‌آوری شده است، با اقدامی غیرانسانی تمامی گذرگاه‌ها به نوار غزه را مسدود کرده تا مقاومت فلسطین را به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا