اخبار روز سینما

سخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

شهاب حسینی که یکی از پیشکسوتان سینمای ایران است در مصاحبه‌ای سخنان تلخی درباره مرگ گفت و اعلام کرد که در سال 1393 به دلیل مشکلات قلبی مرگ را تجربه کرده است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر ملت: شهاب حسینی یکی از شناخته شده ترین چهره های سینمای ایران است که فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و بعدها در عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت کرد. شهاب حسینی در چهاردهم بهمن سال 1352 متولد شد و 49 سال سن دارد. شهاب حسینی جوایز سینمایی متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن، خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره برلین و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین را از آن خود کرده است. شهاب حسینی دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش با پریچر قنبری و ازدواج دومش با ساناز ارجمند بوده است. شهاب حسینی او از همسر اولش دو فرزند دارد.

شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما در گفت و گو با ایرنا صحبت‌های تلخی را درباره مرگ منتشز کرد.

شهاب حسینی در این گفتگو می گوید: من همیشه به مرگ فکر می کنم زیرا حقیقتی بزرگتر از زندگی است. زیرا سایه مرگ همیشه بر همه زندگی حاکم است و چون فکر مرگ مهمترین نگرانی، ترس و آرزوست و همه چیز را تشکیل می دهد و همه ما در تلاشیم تا هر وقت فرصتی باشد به آرزوها و آرزوهایمان برسیم. این عبارت تا فرصتی وجود دارد در واقع نشان می دهد که اگر زندگی واقعیت است، پس مرگ واقعیت است و ما خواهیم مرد. مرگ را نمی توان فراموش کرد و مطمئناً در اوج موفقیت و شادی و در اوج غم و ناراحتی و شکست، فکر مرگ گذر از آن لحظات را برای ما آسان می کند.

این بازیگر می گوید: ضرب المثل معروف «این نیز بگذرد» به نوعی این موضوع را در بر می گیرد. مرگ دری است که ما را به اصل خود بازمی گرداند و زندگی فرصتی است که می توانیم برای تعیین مسیر عبور از آن در داشته باشیم تا بتوانیم گامی بهتر به سوی آنچه خدا برایمان در نظر گرفته است داشته باشیم. اگرچه ما به ناتوانی خود در دانستن آنچه می دانیم اعتراف می کنیم و با وجود این همه پیشرفت های علمی و شکافتن هسته اتم و کشف کهکشان های دیگر، معتقدم که ما هر روز در حال گذر از زندگی و نزدیک شدن به مرگ هستیم.

و می افزاید: فکر نمی کنم کسی در ضمیر ناخودآگاه خود به مرگ فکر نمی کند، اگر اینطور باشد، نمونه ای از کبکی است که سرش را در برف فرو کرده است. گاهی ترس ما را از فکر کردن به مرگ دوری می کند و خود را نادیده می گیرد، در حالی که نمی خواهیم باور کنیم که مرگ سایه ای به سایه دیگر می رود و هر لحظه می تواند به سمت ما بیاید و ما را نابود کند. البته من یک تجربه کامل و کاربردی در موردش داشتم. در سال 1393 من یک مشکل قلبی داشتم و به جایی رسیدم که تسلیم مرگ شدم و در آنجا کشف بزرگی کردم که تمام دنیایی را که در آن بودم و برای آن خلق شده بودم  با رفتن من بی اعتبار می‌شد. من در زندگی مالک هیچ چیز نیستم و این حقیقت به وضوح خورشید در آن لحظه به من نشان داده شد.

ازدواج شهاب حسینی با دختر 33 ساله

شهاب حسینی بازیگر و کارگردان معروف سینمای ایران به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در مراسم اکران خصوصی فیلم مقیمان نا کجا حضور یافت. شهاب حسینی و همسرش ساناز 17 سال اختلاف سنی دارند.

تصاویر شهاب حسینی و چهره سرد همسر این بازیگر بازتاب و بحث گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

شهاب حسینی مدتی است که از همسر اولش پریچر قنبری جدا شده و برای دومین بار با ساناز ارجمند ازدواج کرده است.

2سخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار اهل شهر مشهد و متولد 1369 کارمند شرکت سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی است.

شروع رابطه این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند به عنوان عکاس در این نمایش فعالیت داشت.

ساناز عزیزسخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

اولین حضور شهاب حسینی و همسرش در محل عمومی

برای اولین بار در 21 شهریور سال 1401 به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در اکران مردمی فیلم «شین» حضور یافت که خبرهای زیادی را به همراه داشت.

3سخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

همسر اول شهاب حسینی که بود؟

پریچر قنبری در چهارم دی سال 1359 در رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. او همسر اول شهاب حسینی است که در دانشگاه با هم آشنا شدند و در سال 1374 ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام های محمدعلی و محمدامین است.

شهاب حسینی در یکی از مصاحبه های خود از سختی های بازیگری و دوری از خانواده گفت و گفت: فرزندانم خاطرات زیادی با من ندارند، همیشه از من محروم بوده اند، همسرم هیچ وقت رضایت خاطر را تجربه نکرده است.  من پدرم را از دست دادم در حالی که در سال‌های اخیر نتوانستم او را آنطور که باید ببینم. این تقصیر سینماست. اما در ازای آن چه چیزی به دست آوردم؟

آیا شهاب حسینی دوباره ازدواج کرده است؟ همسر جدیدت کیه؟سخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

علت جدایی شهاب حسینی از پریچهر قنبری

پریچر قنبری و شهاب حسینی چند سالی است که از هم جدا شده اند اما هیچ کدام به طور رسمی در این مورد اظهار نظر نکرده اند.

وی در پاسخ به سوال یکی از فالوورهایش که پرسید: چرا به سوالات زندگی مشترکتان با شهاب حسینی پاسخ نمی دهید؟ گفت این صفحه منه و هر سوالی دوست داشته باشم جواب میدم!

عکس های تکان دهنده همسر شهاب حسینی پس از طلاق کمرش شکستسخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

واکنش شهاب حسینی به حاشیه‌های چند سال اخیرش

شهاب حسینی که در سال های اخیر حاشیه‌های متعددی را پشت سر گذاشته است به ایسنا می گوید: حاشیه ها می آیند و می روند اما در نهایت مسیر مشخص است. بازیگری وقت آدم را می گیرد و دیگر دغدغه ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد. من کارم را ارائه می کنم و اگر استقبال خوبی از آن شود به معنای مسئولیت بیشتر برای من است.

وی می افزاید: مشکل این است که شما باید بر اساس سهم اجتماعی خود کاری انجام دهید و کاری که من انجام می دهم بر اساس نیازی است که معتقدم وجود دارد. احساس نمی کنم کارم را به عنوان بازیگر شروع کردم و همین کافی است چون چند مدرک گرفتم. در زمینه کاری خود احساس می کنم که دوست دارم این کارها را با هم ادامه دهیم و روزی که پایه گذار یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در حوزه سینما باشم، آن روز بیشتر به آن کار افتخار می کنم تا به خودم.

او پیش از این با انتشار ویدئویی طولانی از سینماگران خواسته بود برای پروژه هایشان به سراغ او نروند و به دشمنانش گفته بود که به دنبال اخراج او نباشند زیرا خودش به دنبال راهی برای خروج از این حرفه است.

شهاب حسینی در این ویدئو با بیان اینکه «تحمل بنده حقیر برای خیلی ها سخت شده است» می گوید که یک دهه است به دنبال بازنشستگی از حرفه ای است که ابتدا در ابتدا در باغ سبز نشان می‌دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند. بز را نشان می دهند و سپس به وادی خارستان می برند.

شهاب حسینیسخنان تلخ شهاب حسینی درباره تجربه مرگ! / تلاش‌ها شهاب حسینی برای خروج از حرفه بازیگری!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا