اخبار روز

شمارش معکوس حضور VAR در ورزشگاه آزادی!/جزئیات

مدیر شرکت توسعه و نگهداری: آزادی از نظر مقاومتی هیچ مشکلی ندارد. خواهش می‌کنم اخبار ناامیدکننده را منتشر نکنید. پروژه‌ها و آزمون‌ها لازم برای مقاومت ورزشگاه انجام شده است و تایید شده است که آزادی از این نظر هیچ مشکلی ندارد.

رئیس شرکت توسعه و نگهداری می گوید اتاق VAR تا دو هفته دیگر آماده می شود و فدراسیون تجهیزات را تهیه می کند.

به گزارش پی ام آپ، مهیار عسگریان، رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درباره وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی برای نصب سیستم VAR گفت: زیرساخت ها را آماده کرده ایم و در حال ارائه اطلاعات به سازمان لیگ هستیم. نماینده فدراسیون دو روز پیش اینجا بود و درباره اتاق دوپینگ و کمک داور ویدیویی صحبت کردیم. تجهیزات و اتاق VAR را آماده می کنیم. زمانی که اتاق را آماده کردیم، تجهیزات تهیه می شود. برای بازی های آسیایی شرایطی را فراهم می کنیم که بتوانیم میزبانی کنیم. VAR توسط انجمن تهیه شده و ما زیرساخت ها را فراهم می کنیم.

وی ادامه داد: تغییراتی را که انجمن اعلام کرد 10، 15 روز دیگر انجام می دهیم. ظرفیت تماشاگران ورزشگاه بالای 50 درصد است و تصمیم گیری در مورد اینکه در چه شرایطی باید برگزار شود به عهده وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری نیست. تصمیم با اتحادیه و سازمان لیگ است. همانطور که قول داده بودیم، ما نخاله‌ها را تقریبا خالی کردیم. کارهای ساخت پایین را هم تمام کردیم و فکر می‌کنم در هفته آینده بازدید کنند و تصمیم گیری با فدراسیون و سازمان لیگ خواهد بود

رئیس شرکت توسعه و نگهداری افزود: آزادی مشکل مقاومتی ندارد. لطفا اخبار ناامید کننده ارسال نکنید. پروژه ها و تست های لازم روی مقاوم سازی ورزشگاه انجام شده و تایید شده که آزادی از این نظر مشکلی ندارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا