اخبار روز

شروع وام فوری دولت برای متقاضیان در حال حاضر است

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

حجت الله فیروزی در خصوص راه سخت دریافت تسهیلات خرد بانکی از سیستم بانکی گفت: وام های خرد برای رفع مشکلات فوری و ضروری مردم استفاده می شود و در حال حاضر با توجه به مشکلات معیشتی مردم باید این تسهیلات با سهولت بیشتری پرداخت شود و این در حالی است که بانک ها به دلایل مختلف از پرداخت وام های خرد خودداری می کنند.

نماینده مردم فسا در شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در حال حاضر برای دریافت تسهیلات اجباری از جمله وام ازدواج با موانع و مشکلات زیادی مواجه هستند، تصریح کرد: در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه وام ها و تسهیلات خرد باید به صورت روان به مردم پرداخت شود، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از بانک ها تنها کارمندان رسمی را به عنوان ضامن پرداخت تسهیلات خرد می پذیرند در حالی که بسیاری از افراد از یارانه استفاده می کنند، بنابراین می توان این یارانه ها را به عنوان وثیقه پذیرفت.

این نماینده مجلس یازدهم شرایط برخی بانک ها برای پرداخت وام های جزئی برای انتصاب کارمند را عدم پرداخت وام دانست و ادامه داد: در سال های اخیر تعداد افراد استخدام شده اندک بوده است به طوری که تعداد کارکنان دولت به حداقل ممکن کاهش یافته است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس با بیان اینکه وام های خرد باید با کارمزد کم پرداخت شود، اظهار کرد: بانک ها باید شرایط مردم را درک کنند و وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به این موضوع توجه ویژه داشته و بانک ها را موظف به پرداخت این تسهیلات کنند./خانه ملت.

شرایط اخذ وام 150 میلیونی سربازی

شرایط دریافت وام 150 میلیونی سربازی هیچ تفاوتی با سال گذشته ندارد و در سه قسمت خلاصه شده است. یکی از شروط مهم این است که متقاضی دریافت تسهیلات در طول مدت تصدی خود گواهینامه ای در هر رشته ای از قبیل فرهنگی، هنری، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و … کسب کرده باشد. شرط بعدی لیسانس یا بالاتر است و شرط سوم این است که متقاضی باید مدرک هنرستان، آکادمی یا آموزشگاه علمی و کاربردی داشته باشد.

وام 150 میلیونی خدمتی موسوم به تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیانی تعلق می گیرد که یا در حال انجام وظیفه هستند و یا پنج سال از دریافت کارت پایان خدمتشان گذشته است.

شانس گرفتن وام 150 میلیونی سربازی چقدر است؟

سال گذشته تنها 14 درصد از متقاضیان واجد شرایط وام نظامی دریافت کردند. این خبر را موسی کمالی مشاور مرکز مرکزی آموزش مهارتی ستاد کل نیروهای مسلح دو ماه پیش اعلام کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به 63 هزار متقاضی برای دریافت اعتبارات خوداشتغالی سربازی در سامانه سربازماهر ثبت نام کردند. به گفته موسی کمالی، از مجموع 63 هزار متقاضی، حدود 47 هزار نفر از تمامی شرایط لازم برای دریافت کمک برخوردار بودند، اما سال گذشته تنها به حدود 6500 نفر وام سربازی اعطا شد. مشاور مرکز آموزش صلاحیت مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح بانک ها را مقصر دانست و گفت: روند پرداخت تسهیلات به دلیل عدم همکاری آنها به تاخیر افتاده است. گفته می شود امسال حدود 2 میلیارد تومان برای تامین 150 میلیون تسهیلات خودکفایی نظامی اختصاص یافت. با این حال، در بهترین حالت، نزدیک به 13500 نفر می توانند در سال جاری 150 میلیون دلار وام نظامی دریافت کنند.

نحوه دریافت وام 150 میلیونی سربازی

ثبت نام وام 150 میلیونی سربازی نیازمند ثبت نام در سامانه سربازماهر است. متقاضیان دریافت وام 150 میلیونی سربازی پس از مراجعه به سایت sarbazmaher.com به گزینه سربازماهر مراجعه کنند. سامانه سربازماهر در این سایت با هدف بهبود روند جذب نیرو و تسهیل در استخدام نیروهای مسلح است که البته پس از انتشار خبر وام 150 میلیونی سربازی کمی کند است. در این قسمت پس از وارد کردن برخی اطلاعات از قبیل شماره تلفن همراه، ایمیل و رمز عبور جدید، مراحل ثبت نام در سامانه به پایان می رسد. در نهایت پس از انجام تمامی این مراحل، کد احراز هویت به شماره تلفن ارائه شده ارسال می شود. ثبت نام وام 150 میلیونی سربازی تا پایان تیرماه سال جاری همچنان باز است، اما به گفته مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح اولویت در سال جدید دریافت وام از متقاضیانی است که سال گذشته مشمول معافیت نشده اند.

150 میلیون اقساط وام نظامی

مانند تمامی تسهیلات قرض الحسنه، وام 150 میلیونی سربازی بدون بهره و فقط شامل کارمزد چهار درصد است. شرایط 150 میلیون دلاری وام نظامی نشان می دهد که متقاضی می تواند بین 5 تا 7 سال اقساط را پرداخت کند.

اقساط ماهانه وام 150 میلیونی سربازی در صورت انتخاب بازپرداخت پنج ساله توسط متقاضی، دو میلیون و 727 هزار و 273 تومان است. البته این رقم در چند ماه اول هر سال بیشتر است. یعنی در ماه اول اقساط اعتبار 150 میلیونی سربازی شش میلیون تومان، در ماه سیزدهم اقساط 150 میلیونی اعتبار نظامی به چهار میلیون و 800 هزار تومان و در چهل و نهمین ماه این رقم یک میلیون و 200 هزار تومان می شود. به این ترتیب پس از 60 ماه کل اقساط وام 150 میلیونی سربازی به 168 میلیون می رسد که 18 میلیون تومان آن به حساب سود تسهیلات خواهد بود.

اقساط 150 میلیونی وام سربازی در صورت هفت سال بازپرداخت ماهیانه یک میلیون و 948 هزار و 52 تومان است. همان شرایطی که در قسمت قبل بررسی کردیم در اینجا نیز وجود دارد. یعنی مبلغ اقساط در ماه اول 6 میلیون تومان، در ماه سیزدهم 5 میلیون و 142 هزار تومان و در ماه 73 857 هزار تومان است. به این ترتیب متقاضی وام 150 میلیونی سربازی پس از هفت سال، 174 میلیون تومان سود بازپرداخت می کند که 24 میلیون تومان آن به عنوان سود وام دریافت می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا