اخبار ورزشی

شروع همکاری مهرداد محمدی با استقلال!/عکس

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مهرداد محمدی بعدازظهر روز گذشته شنبه 10تیرماه با حضور در دفتر حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال قرارداد دو ساله خود را با باشگاه استقلال امضا کرد. با این بازیکن از هفته گذشته مذاکرات فشرده ای انجام شد و در نهایت زمینه برای این انتقال فراهم شد تا در فصل جدید پیراهن تیم محبوب و پرطرفدار استقلال را بر تن کند.

مهرداد محمدی که سابقه بازی و گلزنی با پیراهن تیم‌ملی ایران را دارد، در تیم‌های راه‌آهن شهرری، سپاهان اصفهان، داس‌آوس پرتغال، العربی و السیلیه قطر نیز بازی کرده است. گفتنی است مهاجم جدید آبی‌های پایتخت شدیداً مدنظر سپاهان هم بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به‌جای رفتن به تیم سابق، چالش جدیدی را تجربه کند.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال که پس از چندین فصل بالاخره به لیگ برتر فوتبال ایران بازگشته بود، زمانی که قرار بود روز گذشته به تمرین تیم جدیدش برود، سرانجام امروز به محل تمرین اختصاصی مرحوم ناصر حجازی رفت و اولین تمرین خود را با پیراهن استقلال به عهده جواد نکونام و دستیارانش دید.

شروع همکاری مهرداد محمدی با استقلال!/عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا