اخبار ارز دیجیتال

شرایط کار کارگران معدن از سوی شرکت توانیر اعلام شد

مطلبی درباره شرایط کاری معدنچیان اعلام شده توسط شرکت توانیر اولین بار در سایت پی ام آپ نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

شرکت توانیر شرایط کار معدنچیان اعلام شد طبق دستور این شرکت، استخراج ارزهای دیجیتال از این پس شامل قوانینی خواهد بود که باید رعایت شود.

شرایط کار معدنچیان محمد خدادادی مجری طرح ارز دیجیتال شرکت ملی توانیر اعلام کرد. استخراج ارزهای دیجیتال که چند سالی است رواج یافته است، مصرف برق قابل توجهی دارد و این مشکل می تواند شرایط برق رسانی منازل و مشاغل را مختل کند. اکنون شرکت توانیر اعلام کرده است که تمامی مراکز استخراج ارز دیجیتال فقط از ساعت 12 ظهر تا 7 صبح می توانند فعالیت کنند و در صورت عدم رعایت این مدت جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: معدنچیان توقیف شده به صاحبانشان بازگردانده می شوند!

شرایط کار کارگران معدن از سوی شرکت توانیر اعلام شد

البته به گفته خدادایی، ماینرهای ارزهای دیجیتال می توانند برق مورد نیاز خود را از شبکه تجدیدپذیر نیز تامین کنند که دولت در قیمت گذاری آن دخالتی ندارد. بنابراین، توافقات بین معدنچیان و شرکت های خصوصی تولید برق تجدیدپذیر ایجاد و همکاری صورت می گیرد.

محمد خدادادی مجری پروژه ارز دیجیتال توانیرمانند استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال با قاچاق سوخت ذکر شده است. او معتقد است که برق یارانه ای که به صورت غیرقانونی برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می شود، تفاوتی با سوخت قاچاق ندارد. وی معتقد است قیمت پایین برق یارانه ای و عدم رشد قیمت آن نسبت به جهش قیمت ارز ممکن است انگیزه بیشتری برای قاچاق ایجاد کند. اگر قیمت برق واقعی شود می توان از این امر جلوگیری کرد.

شرایط کار کارگران معدن از سوی شرکت توانیر اعلام شد

وی با اشاره به هماهنگی بین ذینفعان برای مقابله با استخراج غیرقانونی معادن، اظهار داشت:

از بحران استخراج غیرمجاز ارزهای دیجیتال جلوگیری شده است، اما آمارها نشان می دهد که هنوز تعدادی از مراکز غیرمجاز حدود 710 مگاوات مصرف می کنند که مقدار قابل توجهی است.

خدادادی تاکید کرده است ماینرهای غیرمجاز به دلیل استفاده از VPN، آنها کشف هاب خود را دشوار کرده اند. این مراکز در ابتدا بیشتر در شمال غرب کشور پراکنده بودند، اما به دلیل ارزان بودن برق و ظرفیت بالای انشعابات داخلی در استان های جنوبی، تعداد آنها در جنوب نیز افزایش یافته است.

خدادادی با اشاره به تسهیلات دولت، اظهار داشته که کشور ترجیح می دهد استخراج ارز دیجیتال از برق تولید شده توسط منابع تجدید پذیر ساخته شده باشد. به خصوص از برق خورشیدی.

در حال حاضر 153 مرکز استخراج ارز دیجیتال دارای مجوز با ظرفیت تولید 238 مگاوات در کشور وجود دارد. مراکز مجاز مراکزی هستند که دارای مجوز از وزارت حراست هستند و از برق یارانه ای استفاده نمی کنند و در ساعات اوج مصرف فعالیت نمی کنند.

بیشتر بخوانید:

  • ساعات کار مجاز ماینرهای ارز دیجیتال اعلام شد
  • جریمه 30 میلیاردی بورس تهران در ماجرای کشف معدنچی از این سازمان! [+سند]
  • ثبت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سامانه جامع معاملات الزامی بود

نظر شما در مورد شرایط کار معدنچیان چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

مطلبی درباره شرایط کاری معدنچیان اعلام شده توسط شرکت توانیر اولین بار در سایت پی ام آپ نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا