اخبار روز

فقط با یک ضامن وام 150 میلیونی دریافت کنید!/جزئیات

نادعلی مدیرکل امور پولی و بانکی بانک مرکزی در این نشست با تشکر از کمک کنندگان به اشتغال و خودکفایی، گفت: بحث اشتغال و وام دو موضوع مهمی است که دولت فعلی و نظام بانکی بر آن تاکید دارد. کمیته امداد در جذب منابع وام از بانک ها عملکرد خوبی دارد.

وی گفت: در حوزه اعتبارات خرد در کمیته امداد و شبکه بانکی عملکرد خوبی داشتیم و نرخ بازگشت این تسهیلات به بانک ها نیز بالاست. در 6 ماهه 23 درصد از کل تأسیسات خرد و 79 درصد تأسیسات خرد مربوط به تأسیسات قرض الحسنه است.

این مقام مسئول بانک مرکزی ادامه داد: در حوزه تسهیلات خرد نیز تسهیلات خوبی صورت گرفته است. حالا بانک ها برای وام 150 میلیونی باید تسهیلات را با یک ضامن پرداخت کنند مگر اینکه معیارهای دیگری را برای ضمانت بر اساس آمار اعتبارسنجی بانک ها در نظر بگیرند.

آیت ابراهیمی در این نشست با قدردانی از یاوران اشتغال و خودکفایی اظهار داشت: بانک ها بیش از وظایف خود به اعضای کمیته امداد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده اند. بیش از هزار همت تسهیلات در این حوزه انجام و پرداخت شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا