اخبار ارز دیجیتال

اعلام شرایط دریافت این محصول برای صرافی های ارز دیجیتال!

شرایط دریافت این محصول برای صرافی های ارز دیجیتال اعلام شده است

شرایط دریافت این محصول برای مبادلات ارزهای دیجیتال از سوی سه کانون نگهبان در کشور اعلام شد. بنابراین صرافی های ارز دیجیتال باید دارای 4 شرط باشند.

شرایط دریافت این محصول برای مبادلات ارزهای دیجیتال توسط انجمن بلاک چین و با همکاری نصر تهران و انجمن فین تاک اعلام شد. بر اساس این خبر، صرافی های ارز دیجیتال کشور برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی آنها باید 4 شرط اصلی از جمله نداشتن سابقه بد برای مدیران شرکت را داشته باشند.

البته ناگفته نماند که هنوز این شرایط یا پیش نیازها اعلام نشده است، اما به هر حال صرافی های رمزارز با شرایط سختی مواجه هستند و برای دریافت نماد بدون ستاره باید هر 4 پیش نیاز مورد نیاز را داشته باشند.

 

شرایط دریافت این محصول برای صرافی های ارز دیجیتال اعلام شده است

اواسط اردیبهشت ماه سال جاری و در جلسه کارگروه مشاوره مدیریت تجارت الکترونیک مقرر شد کسب و کار مجازی صنعت ارزهای دیجیتال باید یک معرفی نامه از یکی از سه اتحادیه فناوری اطلاعات، انجمن فین تک و انجمن بلاک چین دریافت کند.

از این نظر، طبق گفته‌های Cryptocurrency Media، انجمن بلاک چین چهار شرط لازم برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای دریافت این اطلاعات را گردآوری کرده است.

عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران او در اولین قسمت از رویداد روز بلوک این موضوع را مطرح کرد و گفت:

سه نهاد خصوصی خودگردان باید به یک سازوکار اجرایی واحد برسند که هنوز محقق نشده است.

شرایط دریافت این محصول برای صرافی های ارز دیجیتال اعلام شده است

به گفته وی: انجمن بلاک چین در تلاش است در توسعه این مکانیسم پیشرو باشد تا برای اولین بار در کشور شاهد اجرای اصول خودتنظیمی (SRO) باشیم.

آشتیانی با اشاره به بحث های غیررسمی صورت گرفته در این زمینه، چهار مورد نیاز برای دریافت نماد بدون ستاره را اعلام کرد و تاکید کرد: این الزامات هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

گواهی حسن سابقه کادر مدیریتی شرکت، مدیرکل و اعضای هیئت مدیره، اجرای الزامات اولیه شرکت های فضای مجازی شماره FATA_200_01، مبنای قرارداد برای قبولی در آزمون استاندارد AFTA برای امنیت نرم افزارهای تجاری مربوطه و وجود احراز هویت برای کسب و کار، چهار الزامی است که آشتیانی می گوید هنوز نهایی و رسمی نیست، اما به نظر می رسد الزامات قابل اجرا باشد.

مدیر عامل انجمن بلاک چین تاکید کرد:

با همکاری انجمن فین‌تک و نصر، به‌عنوان دو طرف دیگر خودتنظیمی، آن‌ها قصد دارند الزامات این نوع مبادلات ارزهای دیجیتال را تدوین کنند و در مورد اجرای آن‌ها نظر داشته باشند: «این الزامات باید از دل ارزهای رمزپایه بیرون بیاید. شرکت های صرافی اجرای آن را تضمین کنند».

شرایط دریافت این محصول برای صرافی های ارز دیجیتال اعلام شده است

به گفته آشتیانی تعداد کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال امروز به 7 میلیون نفر رسیده است، در حالی که در فضای خاکستری فعلی، شرکت ها با نگرانی هایی برای فعالیت و توسعه مواجه هستند.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا