اخبار روز سینما

رشیدپور و گلزار به این شرط میتوانند به تلویزیون برگردند!

جزئیات خبر مربوط به بازگشت رشیدپور و گلزار را به تلویزیون از اینجا بخوانید.

در حال حاضر، بحثی درباره بازگشت برخی از شخصیت‌ها به تلویزیون مطرح شده است، از جمله محمدرضا گلزار. او یکی از بازیگرانی است که همیشه در مرکز توجه قرار دارد. اخیراً، محمدرضا گلزار ازدواج کرده است. در ادامه مطلب، جزئیات بیشتری را درباره او می‌خوانید و همچنین می‌توانید عکس جدید او را مشاهده کنید. روزنامه ایران نیز شروطی را برای بازگشت سلبریتی‌ها به صدا و سیما مطرح کرده است.

شرایط بازگشت گلزار و رشیدپور به صداوسیما تشریح شد

این روزها صحبت از بازگشت برخی از شخصیت‌ها به تلویزیون وجود دارد. هر کسی که قصد دارد به صدا و سیما بازگردد، ابتدا باید وفاداری برادری خود را اثبات کند. نیاز به انتشار توبه‌نامه‌های ظاهری ندارد. افراد مشهور می‌دانند چگونه به شیوه‌ای حرفه‌ای به جریان‌های مخالف انقلاب ضربه بزنند. ابتدا می‌توانند از برنامه‌های اینترنتی استفاده کنند تا بهبود اعتماد به نظام انقلاب را نشان دهند و با حملات به جریان‌های مخالف انقلاب در فضای مجازی وارد نقش کنند. البته بدون تلاش آسان نمی‌شود، هرچه بیشتر به نظام انقلاب ضربه بزنند، باید جبران کنند.

سپس با امضای یک قرارداد حرفه‌ای که وظایف صفحات شخصی آن‌ها را نیز مشخص می‌کند، به شبکه رسمی صدا و سیما ملحق می‌شوند. البته با حضور در صدا و سیما، شهرت آن‌ها افزایش می‌یابد و درخواست کنونی‌شان برای این کار به خاطر جذابیت شبکه رسمی است. ما باید ارزش این شبکه را بشناسیم و آن را به ارزانی نفروشیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا