اخبار روز سینما

شراب شیرین یا تلخ اسپانیولی زخم کاری نرسید، سوژه کاربران شد


این سریال از مجموعه است زخم کاری به دلیل نوع دیالوگ ها و بازی مهران غفوریان و کامبیز دیرباز سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد. فصل دوم این سریال در حال پخش است زخم کاری از جمعه 17 شهریور شروع می شود. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی که در فصل دوم سریال حضور داشتند، از فصل اول این سریال هستند. زخم کاری همچنین موجود است. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در این سریال حضور دارند. زخم کاری سناریوی فصل دوم اضافه شد شراب شیرین یا تلخ اسپانیولی زخم کاری به صورت گروهی به سرپرستی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان نوشته شده است.

آیا فصل دوم هنوز بازسازی است؟

مهدویان نویسنده بسیار سرسختی است و شکی نیست که کسی که عاشق نوشتن باشد خواننده خوبی هم خواهد بود. زمانی که «ایستاده در غبار» اکران شد بر اثر دانش و تجربه او شاهد دریچه های جدیدی از فیلمسازی و قصه گویی در سینمای ایران بودیم. بنابراین، جای تعجب نیست که کسی در این موقعیت داستان های معروف شکسپیر را بداند.

او با انتشار مجموعه خود افراد زیادی را به خواندن «مکبث» و «بیست» علاقه مند کرد. زخم کاری”، که موفقیت بزرگی محسوب می شود. پس آیا او قصد دارد در فصل دوم نیز از خطوط داستانی بزرگ استفاده کند؟

با توجه به اینکه هنوز داستان این فصل را نمی دانیم، می توان حدس زد که این فصل می تواند نمایشنامه «شاه لیر» را برای ما بازگو کند. با این حال هنوز باید منتظر اولین قسمت های این فصل یا اظهارات مدیران باشیم.

آیا صاحبش زنده است؟

جواد عزتی پس از چند سال با فیلم ها و سریال های مختلف از جمله «شنای پروانه» و «شنای پروانه» از دنیای بازیگری محو شد. و به سلیقه مخاطب امروزی جذاب است.

جواد عزتی از همان ابتدای فعالیت سینمایی خود به قدری محبوب بود که در زمان خود به عنوان یک بازیگر پولساز مطرح شد. شاید به خاطر ظاهر کاریزماتیک یا بازی عالی اش بود. به هر حال هیچ بیننده ای از دیدن آثار او خسته نمی شد.

حتما تا به حال آخرین سکانس را تماشا کرده ایدزخم کاری شما در حال خواندن فاتحه این سریال با شنیدن آهنگ عزیز دلم، نبأ بی بساب ضامن منصوره در لحظه افتادن مالک روی زمین هستید. اما محمدحسین مهدویان اجازه نمی دهد شخصیت طلایی سریالش به این راحتی از بین برود. بنابراین احتمالاً در سری دوم شاهد بازگشت قوی جواد عزتی خواهیم بود.زخم کاری ما خواهیم بود

سرنوشت شخصیت های قبلی چه شد؟

با اعلام لیست بازیگران فصل دوم، برخی از بازیگران این اپیزود همان چیزهایی را با قسمت قبل به اشتراک می گذارند، همه ما مروری بر گذشته آن ها خواهیم داشت. باید اضافه کنیم که در ادامه این سریال بازیگران جدیدی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک حضور خواهند داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا