اخبار روز سینما

شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست; کلیپ جنجالی نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ

کلیپ جنجالی نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ در شبکه های اجتماعی منتشر شده است شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست سوخت ها

با انتشار عکس نومیا نظام دوست در کنار داریوش فدیایی یا عمو پورنگ شایعه ازدواج این دو خبرساز شد. همچنین اخیرا ویدیوی حاشیه از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست رفاقت این دو بازیگر در فضای مجازی دست به دست می شود.

شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست

شایعه ازدواج نعیمه نظام دوست و داریوش فضیایی

دست نوامیه نظام دوست بر شانه داریوش فدیایی مهر آیا ازدواج آنها را تایید می کند؟ آیا شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست صحت دارد؟ هیچ خبری در این زمینه تایید نشده است.

شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست

کلیپ پر از مرز از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست

شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست

امروز یک ویدیو جدید از دایی porang و نعیما سیستم دوست در رسانه های مجازی منتشر شد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. نعیما سیستم دوست بدنیا آمدن آبان این ماه است و او 48 ساله است. نعیما سیستم دوست در تهران به دنیا آمد. نعیما سیستم دوست او اصالتاً اهل رشت است. نعیما سیستم دوست او فعالیت هنری خود را در ۲۹ سالگی آغاز کرد.

شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست
ویدیوی حاشیه ای از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست, کلیپ کامل از عموپورنگ و نعیمه نظام دوست, داستانی از نعیمه نظام دوست و عموپورنگ, ویدیوی جنجالی از نعیمه نظام دوست و عموپورنگ

ویدیوی حاشیه از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست

در زیر ویدیویی از صحبت های زیبای علی دایی خطاب به مادر داریوش فضیایی را مشاهده می کنید:

چند لحظه پیش نعیما سیستم دوست تولدت مبارک دایی porang به شوخی گفت:

“پسرم، چند سالته؟ ان شاءالله که خوب باشید.»

صحبت های علی دایی به مادر عمو پورنگ

داریوش فضیایی بیش از دو دهه است که با ساخت برنامه های تلویزیونی با شخصیت عمو پورنگ، نسل های مختلف را جذب برنامه های خود کرده است.

اما حالا بعد از 22 سال حضور بی وقفه، تلویزیون ناگهان تصمیم به خداحافظی گرفت داریوش فرضی گرفته است. حدود یک سال از برخی همکاران می گذرد داریوش فرضی آنها تاکید می کنند که رسانه ملی او را به دلایل نامعلومی از تلویزیون منع کرده است.

عمو پورنگ او با انتشار یک استوری اینستاگرام خود را به روز کرد. داریوش فرضی با نام مستعار دایی porang اول زاده مرداد 1352 در تهران. عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو porang سیده فاطمه گیلانپور در سال 1315 در گیلان به دنیا آمد و پدرش آذری است.

کلیپ جنجالی نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ
صحبت های علی دایی به مادر عمو پورنگ، صحبت های جالب علی دایی به مادر عمو پورنگ، ویدیویی از صحبت های زیبای علی دایی به مادر داریوش فضیایی، شایعه ازدواج داریوش فضیایی و نعیمه نظام دوست.

صحبت های علی دایی به مادر عمو پورنگ

در زیر ویدیویی از صحبت های زیبای علی دایی خطاب به مادر داریوش فضیایی را مشاهده می کنید:

مسلم آقاجان زاده تهیه کننده برنامه کلبه آموپورنگ درباره وضعیت برنامه های کودک در تلویزیون و به طور خاص درباره سرنوشت این برنامه گفت:

“آخرین برنامه ما”کلبه عمو پورنگاز سال 99 آغاز شد و در سال 1400 به پایان رسید و به اوج خود رسید. اما هنوز موفق به جمع آوری آن نشده ایم و متاسفانه هنوز نتوانسته ایم تسویه حساب مالی را بالا ببریم تا به فکر کار جدید باشیم. با وجود وعده های مدیران، هنوز بعد از سه سال موفق نشده ایم. مشکل اینجاست که تورم بعد از سه سال این پول را به زیر صفر رسانده و ما را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. به گفته این تهیه کننده برنامه عمو پورنگ، او در حالی که عملاً در حال از هم پاشیدن است، بیست سالگی خود را پشت سر گذاشته است.

به خواندن ادامه دهید:

کلیپ پر از مرز از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا