اخبار روز سینما

شایعات: تیلور سویفت در نقش Dazzler در Deadpool 3 ظاهر خواهد شد

اخیراً زمزمه هایی مبنی بر مشارکت در آن به گوش می رسد تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3 در فضای مجازی و مجلات خارجی منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

با نزدیک شدن به آخر هفته، شایعات Deadpool 3 که توسط The DisInsider نیز مشاهده شده بود، در اینترنت منتشر شد. یکی از قابل توجه ترین ادعاها این است که تیلور سویفت در این قسمت نقش دازلر را بازی خواهد کرد.

تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3

دازلر یکی از چندین شخصیت مردان ایکس است که گفته می شود به لوگان هیو جکمن در فیلم می پیوندد. تارون اگرتون در نقش ولورین، فامکه یانسن و هالی بری به ترتیب در نقش ژان گری و استورم بازگشتند. علیرغم اینکه در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، هیچ یک از این شایعات بازیگری تایید نشده است.

در مارول کامیکس، دازلر بیشتر با مردان ایکس همراه است و هالستون سیج قبلاً در Dark Phoenix در سال 2019 یک تجسم لایو اکشن را بازی کرده بود. دازلر که یک جهش فوق العاده است، توانایی تبدیل ارتعاشات صوتی را به پرتوهای نور و انرژی دارد. اگرچه دازلر از قدرت خود برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده می کند، اما آرزوی بزرگ شدن آن را به عنوان یک خواننده پاپ نیز دارد. دازلر که اغلب با موهای بلوند بلند و چشمان آبی به تصویر کشیده می شود، شباهت فیزیکی زیادی به سویفت دارد.

بیشتر بخوانید:

کنسرت تیلور سویفت و تناسب آن با زلزله 3 ریشتری

تیلور سویفت در نقش دازلر شایعه شده است

تیلور سویفت در نقش دازلر شایعه شده است

تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3
حضور تیلور سویفت در Deadpool 3

رایان رینولدز از ددپول قبلاً حضور سوئیفت در این سه گانه را مسخره کرده بود. رینولدز قبلاً یک تیزر برای Deadpool 3 منتشر کرده بود. سوئیفتیس به سرعت متوجه شد که این فیلم در همان لوکیشن فیلمبرداری شده است که این خواننده با نام All Too Well: The Short Film ساخته شده است. در حالی که رینولدز تایید نکرد که این به معنای پیوند دیگری بین سوئیفت و فیلم است، او اذعان کرد که امکان ساخت یک فیلم کوتاه وجود دارد.

حضور تیلور سویفت در Deadpool 3

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن. فراموش نکنید که نظرات خود را در مورد این خبر در نظرات بنویسید.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی با مراجعه به لینک مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری از این خبر کسب کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا